" Alle 40-vuotiaat ovat pudonneet henkilöverotuloissa vanhempien kelkasta, ja sillä on laajoja yhteiskunnallisia vaikutuksia, sanoo tutkija"
" ”Vuoden 2013 jälkeen on nähtävissä selkeästi, kuinka 40–60-vuotiaiden ikäluokkien keskimääräiset henkilöverotulot ovat jatkaneet nousuaan, mutta 20–40-vuotiaiden ikäluokkien kehitys on ollut pysähdyksissä. Vasta vuonna 2018 tapahtui käänne parempaan”, Neittaanmäki sanoo."
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006536037.html
Ehdotan lisää ruotsin opetusta tilanteen korjaamiseksi 😂
Suomalaiset köyhtyvät
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pakkoruotsia kolme tuntia joka päivä!
- Anonyymi
Pakkoruotsilla ei näköjään työllisty tyydyttävästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkoruotsilla ei näköjään työllisty tyydyttävästi.
RKP ja Rinteen - Marinin pakkoruotsihallitus:
Pakkoruotsia lisää.
Hallituksen ainoa työllisyyspoliittinen kannanotto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
RKP ja Rinteen - Marinin pakkoruotsihallitus:
Pakkoruotsia lisää.
Hallituksen ainoa työllisyyspoliittinen kannanotto.Tutkimuksen mukaan ruotsinkieliset tienaavat keskimäärin 25 % enemmän kuin suomenkieliset.
Ero on iso, kun palkkanumero alkaa kolmosella tai nelosella. Perustoimeentulo ja asuminen vievät pienipalkkaisen tulot kokonaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tutkimuksen mukaan ruotsinkieliset tienaavat keskimäärin 25 % enemmän kuin suomenkieliset.
Ero on iso, kun palkkanumero alkaa kolmosella tai nelosella. Perustoimeentulo ja asuminen vievät pienipalkkaisen tulot kokonaan.Kieliryhmien tuloerot korostuvat enemmän miesten kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667