Luulin, et mun tunteet sua kohtaan olis jo haalistuneet, et olisin voiton puolella. Viikonlopun aikana tapahtu jotain, ja huomaan ikävöiväni sua kovasti. Niin kaipaan sun kosketusta ja leikkisää katsetta, se sama katse oli sulla kun tavattiin. Yritin pitkään selvittää meidän ongelmia, toivon että säkin yritit. Muhun sattuu niin paljon. Rakastan sua vieläkin, haluisin unohtaa sut. Älä satuta mua tarkoituksella, tuntuu tarpeeks pahalta muutenkin.oon tosi pettynyt itseeni, mut toisaalta tiedän ettei meidän suhteesta tulis mitään,vaikka sydän sanoo että pitäs yrittää vielä.
Kaipaan kovasti sua
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En halua sua unohtaa, rakastan sua vieläkin myös.Yhdessä olemme vahvoja, vain sinä olet kaikkeni elämässäni. Vaikka menneisyys oli raastavaa, löytyihän niitä onnellisiakin hetkiä .Tahtoisin että kuuluisit tulevaisuuteni jos vain tahdot, kulkisin rinnallasi nyt ja aina. Olisi vain me, yhdessä.
- Anonyymi
<3
- Anonyymi
Tää on naiselta miehelle: luulin että oon unohtanut sut. En ole. Haluaisin vielä nähdä ja selvittää asiat. Et ole se oikea minulle, mutta vaikutit paljon elämääni. Enää en edes ole vihainen tai pettynyt, näen selvemmin nyt. En tiedä haluanko yhteydenottoasi parin vuoden päästä, haluan nyt. Toivon että nöyrtyisit ja laittaisit postia. Sillä olisi iso merkitys.
- Anonyymi
Elämässä tulee tiettyjä virtsanpylväitä ja kun ne on saavutettu ja ohitettu ei takaisin ole enää menemistä.
- Anonyymi
Voisin kirjoittaa eräälle brunettenaiselle samanlaisen viestin.
- Anonyymi
Tää oli bruneten kirjoittama ;)
- Anonyymi
ei tää oo mullekkaan helppoa. rakastan sua ja sun puudia mut pelkään et se ei paljon auta
- Anonyymi
!ikä on puudi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760