Olen menossa päiväreissulle ystävän kanssa huomenna. En kehtais enää peruuttaakaan, mutta voin todella huonosti. Mietin, että saatan piristyä, mutta entäs ellen piristykään? Pää kulkee ihan omia ratojaan, en tiedä sekoanko kohta. Pystynköhän feikkaamaan itseäni, että kaikki on aivan loistavasti?
Mitähän pitäisi tehdä?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos hän on ystäväsi, kuten kerrot, mikset vain voi olla rehellinen?
- Anonyymi
Täytyy olla rehellinen vaan. Päätin, että lähden ja uskon että hyvin menee. Vähän pelottaa ihmisten ilmoilla, meenkö paniikkiin. Viime aikoina olen kärsinyt sellaisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy olla rehellinen vaan. Päätin, että lähden ja uskon että hyvin menee. Vähän pelottaa ihmisten ilmoilla, meenkö paniikkiin. Viime aikoina olen kärsinyt sellaisesta.
Tiedän ettei tuollainen pelkotila ole leikin asia.
Osoittaa aikamoista rohkeutta lähteä vaikka arveluttaa.
Nostan hattua ja tsemppaan 👍👌 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän ettei tuollainen pelkotila ole leikin asia.
Osoittaa aikamoista rohkeutta lähteä vaikka arveluttaa.
Nostan hattua ja tsemppaan 👍👌Kiitos! Sain puhuttua jo. Ihan parhaassa seurassa lähden ja vietetään mukava kesäpäivä :)
- Anonyymi
Mene retkelle, ota rauhallisesti omien voimien mukaan, varmasti kiva päivä
huomenna sulla!- Anonyymi
Juu, näin teen! Kiitos sullekin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760