Kokemuksia henkilöstövuokraus firmasta Vähäketo Oy. Onko hyvä firma ja työntekijöiden edut normaalit? Olen hakenut
liikenteenohjaajaksi kyseiseen firmaan töihin. Ei kiinnosta mennä orjaksi pienellä palkalla jos hommat ei toimi.
Vähäketo Oy liikenteenohjaus
1
1277
Vastaukset
- Anonyymi
Älkää vaan menkö Vähäketo nimiseen paikkaan töihin!!!!!
Alussa luvataan maat ja mammonat mutta totuus on se että yksi nuori likka päättää kuka saa päivittäin töitä ja kuka ei. Jos kyselet työoloista ja vaadit lakisääteisiä taukoja niin loppuu työkutsut ja silti kokoajan haetaan lisää porukkaa töihin. Päivät on 10-12 tuntisia ilman ainuttakaan taukoa. Kuselle pääset pikaisesti pusikkoon jos sellanen sattuu olemaan lähettyvillä. Istua et saa hetkeäkään vaan kokoajan pitää seisoa. Työkutsut tulee kännykkään illalla joskus 18-21 välillä seuraavalle päivälle. Aina vaan yksi päivä kerrallaan ettei vaan tartte maksaa sairaspäiviltä kenellekkään jos sattuu tulemaan kipeäksi. Paska paikka. Ei ikinä enää!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372300
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575