Olen jo jonkun vuodenajan, huonokuntoisuuteni vuoksi joutunut käyttämään kunnallisen kotihoidon palveluja ja kotihoito on ottanut hoitaakseen myös, lääkkeitteni toimituksen apteekista minulle. Ja tuo lääkkeiden toimitus minulle on koko tämän ajan, jonka se on ollut kotihoidon vastuulla, takkuillut pahasti, moneen kertaan pyytämiäni lääkkeitä kun en ole saanut, minun on lääkkeitä saadakseni ollut pyydettävä lapsiani toimittamaan lääkkeitä minulle' Kun lääkkeiden saaminen ajoissa käyttööni on toistunut vuosista toiseen niin, pelko siitä, että vanhetessani jos muistini huononee, miinä joudun olemaan lääkkeitteni toimittajan "kotihoidon" lääkehuollon varassa, mikä tietää sitä, ettei silloin kukaan huolehdi siitä, että saan jokapäivä minulle määrätyt lääkkeet. Miksi suomessa saa toimia näin? Miksi lääkkeitä ei pidetä niin tärkeinä käyttäjälleen, että niiden käyttöä valvottaisi niin, ettei kenenkään kuolemaa pystytä nopeuttaMAAN S lääkkeidenpuutteen vuoksi? On kun suomessa ei käsitettäisi, että lääkettä käytetään tarvittaessa, ei huvin vuoksi. Onko muuten joku tutkinut sitä, miten paljon suomessa on viimeisten 20-vuoden aikans ihmisiä kuollut huonon lääkehuolinnan vuoksi? Kummallista, kun tälläisestä asiasta ei tunnuta välitettävän? Suomalaisten tulevaisuus, se on kuolla, alatasoisen välinpitämättömän lääkitsemisen seuraamuksesta, tarkoituksellisen tuskaisen kuoleman. Ei mitenkään mieltä ylentävä tapakulttuuri, vai mitä?
Miten paljon suomalaisten vanhusten elinikää saadaan lyhennettyä huolimattomalla lääkehoidolla?
Anonyymi
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291859Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1591829Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3631619- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2141188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121061
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51009- 2851005
- 82981