Olisi sykähdyttävää!
Näkisinpä sinut nainen pilkkihaalareissa!
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No hankitaan talvemmalla. Ei nyt.
- Anonyymi
Kesälläkö tulis varmaan kuuma.
- Anonyymi
Silmät kii ja eiku uneksimaan.
- Anonyymi
Olemme tämän naisen kanssa fantasiassani pilkillä ja nainen nappaa kahden kilon siian! Itse kuvaan vierellä koko tapahtuman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemme tämän naisen kanssa fantasiassani pilkillä ja nainen nappaa kahden kilon siian! Itse kuvaan vierellä koko tapahtuman.
Saisit ikimuistoisen kuvapotretin ellei fantasia naisesi tuuppaisi sut lähi lätäkköon. Siinä menis lisäks sun siikalounas siliän tien!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa olisi.
- Anonyymi
Huono aloitus ☹️
- Anonyymi
Taidat olla se minihame tyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla se minihame tyyppi.
En ole, mutta aloitus oli huono.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla? Mielestäni järkevä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla? Mielestäni järkevä.
Järkevä? Kesähelle ja tämä järkevä? Sen minihame tyypin juttu on järkevää, kauneutta arvostava mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkevä? Kesähelle ja tämä järkevä? Sen minihame tyypin juttu on järkevää, kauneutta arvostava mies
Missä mainittiin tämän tapahtuvan kesällä? Olen kiinnostunut näkemään naisen pilkkihaalareissa. On siis luontaista, että tämä tapahtuu talvella.
Olen kiinnostunut itse naisesta, en minihameista, enkä sen tyylisestä puketumisesta. Itse henkilö on tärkeämpi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä mainittiin tämän tapahtuvan kesällä? Olen kiinnostunut näkemään naisen pilkkihaalareissa. On siis luontaista, että tämä tapahtuu talvella.
Olen kiinnostunut itse naisesta, en minihameista, enkä sen tyylisestä puketumisesta. Itse henkilö on tärkeämpi.Sitten vielä huonompi aloitus.
Eiköhän se sille minihame tyypillekin ole se henkilö tärkein ja se on tän paikan kiinnostavin tyyppi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten vielä huonompi aloitus.
Eiköhän se sille minihame tyypillekin ole se henkilö tärkein ja se on tän paikan kiinnostavin tyyppi.Kiinnostavin tyyppi? Sä olet itse se minihametyyppi :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostavin tyyppi? Sä olet itse se minihametyyppi :)
En ole, mutta onhan hänen jutut hyviä:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostavin tyyppi? Sä olet itse se minihametyyppi :)
Tämä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten vielä huonompi aloitus.
Eiköhän se sille minihame tyypillekin ole se henkilö tärkein ja se on tän paikan kiinnostavin tyyppi.Kuka hän on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitushan on poikkeavan hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole, mutta onhan hänen jutut hyviä:)
Mä en edes avaa minihamealoituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitushan on poikkeavan hyvä.
Ei tasan ollu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en edes avaa minihamealoituksia.
Se on sun ongelmasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tasan ollu!
Sata vastaan sun nollaa on hyvä, älä väitä vastaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kiinnostunut itse naisesta, en minihameista, enkä sen tyylisestä puketumisesta. Itse henkilö on tärkeämpi.Tapahtuu Alaskassa!
- Anonyymi
Lämpöhalvaus ei taitaisi olla kaukana 🤣
- Anonyymi
Kesälläkö sitä pilkitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on kesä! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesälläkin voi pilkkiä, veneestä tai laiturilta. Terveisin kesäpilkki.
- Anonyymi
Voit hyvinkin nähdä ;)
- Anonyymi
Olisi.
💋✨- Anonyymi
Jenni, mitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt354330Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492293Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö481412- 851230
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381178Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251146Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501100Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955- 60911
Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175899