Moniko nainen?

Anonyymi

Englannissa on pordelleja joissa työskentelee aivan tavallisia kotiäitejä ja heidän miehensä ovat hyväksyneet tämän.
Moniko nainen voisi kuvitella työskentelevänsä pordellissa?
Kertoisitko mielipiteesi siviilisäätysi ja ikäsi.
Minä olen 24-vuotias nainen aviossa ja voisin työskennellä pordellissa.

14

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oĺen 26v aviossa.
      Haluaisin kokeilla pordellissa työskentelyä vaikka ulkomailla käydessämme.
      Voisin työskennellä bordellissa, voisi olla hauskaa.

      • Anonyymi

        Mitä tekisit jos hyvän ystävän mies tulisi asiakkaaksesi tai miehesi kaverit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tekisit jos hyvän ystävän mies tulisi asiakkaaksesi tai miehesi kaverit?

        Tekisin kuten ravintolassa, valitsisin asiakkaani. Enkä suostuisi harrastamaan seksiä kenenkään tutun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisin kuten ravintolassa, valitsisin asiakkaani. Enkä suostuisi harrastamaan seksiä kenenkään tutun kanssa.

        En ole harrastanut kaupallista seksiä, siis ottanut maksua keneltäkään. Olen avioliitossa miehen kanssa, ja minulla on mieheni luvalla ja suostumuksella ollut paljon ulkopuolisia seksikumppaneita. En ole koskaan harrastanut tuota kenenkään tutun kanssa... jos tuolla sukupuolella on tässä kommentissa väliä, niin olen 48v, nainen. Voisin työskennellä bordellissa, mutta en tuttujen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tekisit jos hyvän ystävän mies tulisi asiakkaaksesi tai miehesi kaverit?

        Pitäisi ottaa asia ammatillisesti että asiakas on aina oikeassa.
        Kyllä minä ottaisin tutun miehen ja mieheni kaverit vastaan siinä missä vieraatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tekisit jos hyvän ystävän mies tulisi asiakkaaksesi tai miehesi kaverit?

        Antaisin ystäväni miehelle sekä mieheni kavereille samoin kuin muillekkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tekisit jos hyvän ystävän mies tulisi asiakkaaksesi tai miehesi kaverit?

        Antaisin panna.
        Joku heille kuitenkin pillua antaisi.


    • Anonyymi

      Moikka moi, olen nainen 32 v., voisin työskennellä bordellissa ja miehelleni tuo ei olisi ongelma.

    • Anonyymi

      Tuo seksin myyminen on ihan jännittävää ja kivaakin. Mutta sillä reunaehdolla, että se ei ole taloudellisesti pakollista. Siinä mielessä tuo Englannin malli olisi hyvä. N.41v.

      • Anonyymi

        Juuri tuota ajttelin. Ja on siitä hiukan kokemustakin. Ravintolassa nuori mies tanssitti minua. Kysyi kyllä mieheltäni luvan ensin. Loppuillasta hän kysyi, miten suhtaudun seksiin ? Minä vastasin, että vapaamielisesti...siis melko vapaamielisesti. Seuraavassa kommentissa meni muutama tangon askel väärään tahtiin. Saat tontun, jos tulet meidän pöydän poikien kanssa mökille niissä merkeissä. Kolmehan niitä kaveruksia oli, ja päältä katsoen ihan asiallisia. Miehesi saa tulla mukaan... kaveri jatkoi. Sillä tuhannella eurolla sai kaikkea kivaa. Ei ollut taloudellisesti mikään pakko, mutta kiihotti tuo rahan saaminen seksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuota ajttelin. Ja on siitä hiukan kokemustakin. Ravintolassa nuori mies tanssitti minua. Kysyi kyllä mieheltäni luvan ensin. Loppuillasta hän kysyi, miten suhtaudun seksiin ? Minä vastasin, että vapaamielisesti...siis melko vapaamielisesti. Seuraavassa kommentissa meni muutama tangon askel väärään tahtiin. Saat tontun, jos tulet meidän pöydän poikien kanssa mökille niissä merkeissä. Kolmehan niitä kaveruksia oli, ja päältä katsoen ihan asiallisia. Miehesi saa tulla mukaan... kaveri jatkoi. Sillä tuhannella eurolla sai kaikkea kivaa. Ei ollut taloudellisesti mikään pakko, mutta kiihotti tuo rahan saaminen seksistä.

        Onhan ihan mukava tietää mihin arvoon pilluani arvostetaan.


    • Anonyymi

      Ammatti tämä on siinä, missä joku muukin (nyt tosin pimeästi). Kukaan asiakas ei koske minuun, mutta asiakas tietää tavanneensa minut. Sopivasti on töitä.

    • Anonyymi

      "Kertoisitko mielipiteesi siviilisäätysi ja ikäsi.
      Minä olen 24-vuotias nainen aviossa ja voisin työskennellä pordellissa."

      Miksi? Sähän kuitenkin tämän ketjun täytät niin kuin tavallisesti esiintyen vuoroin miehenä ja naisena, nuorena ja vanhana, suvaitsevaisena ja kukkahattutätinä. Tuo aloitusviestin "kova p" "behmeän b" sijasta probelli-sanassa johtanee silti joidenkin anal yysit harhateille.

      • Anonyymi

        Tekeekö Orittaja-palli tällaistakin maisontaa? Mutta eivätkö nämä olleet niitä ihan tavallisia perheenisiä Turusta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe