Haittaako nainen?

Anonyymi

Että olen liero, mutta komea?

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näytäppäs sitä ihanaa lieroa housuissasi 😘👌

• Anonyymi

Taidan itsekin olla aika kiero t.nainen, joten mitäs tässä, jos yhdistetään voimamme?

• Anonyymi

Kovasti haittaa tämä lieroilutouhuilu, mutta oot siinä varsin hyvä ja saat täyden hyväksyntäni jostain kumman syystä:)
      En vertailisi liero-komeaa, ne eivät yhdessä vaan pue sua palstallakaan.

• Anonyymi

No todellakin haittaisi. Riippuu tilanteesta, mutta en haluaisi kieroa miestä elämääni.

• Anonyymi

Millainen liero olet? Siitähän se riippuu.

• Anonyymi

Rikollinen saa ihminen olla mutta ei kiero eikä moraaliton!!!siinä ero on meidän välillä! ja siinä vaiheessa kun esimerkiksi johonkin tutustun suhteessa ei edes ulkonäkö täydellisyys vaikuta siihen mitenkään että suostun sekuntia kauempaa olla kieron ja inhottavan ihmisen seurassa!sun mahdollisuus meni ihan omalla käytöksellä pilasit meidän välit!!! varoitin monta kertaa päivässä että jos et minulle puhu suoraan nii silloin sinä menetät minut kokonaan

• Anonyymi

Todellakin haittaa. Ihmiset joille ulkonäkö on tärkeä meriitti voi seurustella keskenään.

• Anonyymi

Haittaa, jos mies on liero. Sellainen ei kelpaa minulle. Sisäinen kauneus ja ominaisuudet tulee ensin ja tulee olla kunnossa, että kiinnostun ja pystyn harkitsemaan miestä kumppanina. Toki on toivottavaa, että mies on myös kuosissa ja on kokonaisuutena kiinnostava ja kaikin puolin hyvä. En pelaa säälipeliä kumppaninvalinnassa.

Yhtä paljon haittaisi, jos mies ei osaisi kirjoittaa niin kuin aloittaja. Minun on hyvin vaikea kuvitella olevani kirjoitustaidottoman ihmisen kanssa, sillä kirjoittaminen on yksi intohimoistani. Jos mies haluaa aidosti oppia kirjoittamaan oikein, saattaisin harkita mutta se on siinä ja siinä, lähtisinkö kädestä pitäen opettamaan koko ala- ja yläasteen äidinkielen kielioppia aikuiselle ihmiselle. Minun onkin korjatta tuo sinun aloituksesi.

Korjattu teksti:
      "Haittaako nainen, että olen liero mutta komea?"
      Analyysi:
      -Että-sanana on alistuskonj., ennen sitä tulee pilkku.
      -Mutta-sana liittyy vertailuun tuossa, edelle ei pilkkua.

Opettele kirjoittamaan ensin ja käy koulut. Naiset voi ehkä sen jälkeen kiinnostuakin. Urpoa ei halua kukaan. Käy myös käytöskoulu siihen perään.

• Anonyymi

Ei haittaa lieroutesi jos vain olet komeakyrpäinen, ja taitava naisen tyydyttäjä. Muulla ei ole väliä, seksiin sua vain tarvitsen.

• Anonyymi

Haittaa ja estää suhteen, koska oman moraalini taso on korkea, ja vaadin sitä myös muilta.

• Anonyymi

Se on ihan hyvä vaan, munkaan ei tartte sitten teeskennellä, samanlaisia kusipäitä kumpiki.

• Anonyymi

Ei tuo oolu uutinen, mä oon jo aikaa sitten huomannut tuon. Oot vaan niin komee, että lieroilus menee siinä sivussa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe