Tänään aamupäivällä mies❤olen niin rakastunut suhun, et pakko lähteä lenkille vilvoittelemaan tunteita. Ei se kyl auta 🤣Haluaisin sun tietävän että vaikka olen varattu, niin rakastan sua niin että järki lähtee. Haluaisin sun myös tietävän että olet eka ja ainoa johon olen varattuna rakastunut. Niin vain kävi pikku hiljaa. Toivottavasti sulla on hyvä loppupäivä töissä ja mukava viikonloppu❤
Oli ihana nähdä ja vaihtaa pari sanaa
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiinnosta varatut akat
- Anonyymi
No, häntä kiinnostaa ja kovasti
- Anonyymi
Jos olet se joka istui tänään lähinnä mua, olit silloin töissä, minä en, niin voin sanoa että <33 ota muhun oikeasti yhteyttä. Tiedät mistä löydät. Vastaan sanoilla "no heips, mitäpäs kuuluu?", niin tiedät sen olevan mä. Muutoin voit naamioida vaikka väärälle ihmisellen menneen yhteydenoton jotenkin vahingoksi ♥️
- Anonyymi
No eipä osunut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä osunut...
Tunnisteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnisteita?
Kuka kysyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka kysyy?
Tarzan
- Anonyymi
Jos oot yks S niin susta tykkään niin paljon ❤️
- Anonyymi
Lenkille kesken töiden?
- Anonyymi
Voin lähtee.
-J- - Anonyymi
Ei naiset tee töitä kesällä, vaan lomailee👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin lähtee.
-J-Ootko S?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko S?
En ole s, enkä j enkä h enkä t.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko S?
Oon S
- Anonyymi
Ei osu mikään keskustelu irl eikä muualla.
- Anonyymi
Älä siellä yhtään irvistele. Eroat ukostasi ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847