Bile-Dani kertoi suomalaisista naisista vuonna 2016: "Vetävät mäkkisafkalla ittensä läskiks...
Karma is a bitch :-)
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/efb714f3-e4bc-4880-b6e7-e2b679867b05
Bile-Dani on fläsä :-)
7
90
Vastaukset
- Anonyymi
Oho!
Ompas hemmo itse läskistynyt järkyttävän näköiseksi.
Nyt olis hauska kuulla tyypin suusta ,että on edelleen jokaisen suominaisen salainen päiväuni ja syntisten haaveiden ykköskohde.
Hahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leveät puheet oli pojalla jo silloin, vieläköhän uho irtoaa tältä ällötykseltä.
Toisaalta nyt viimeistään ulkonäkö on puheiden tasolla—rasvainen. - Anonyymi
Mikä File-Dani?
Filehän on kokolihaa.
Läskiähän toi yökötys on kerännyt kroppaansa ihan urakalla.
Eihän se koskaan tosin ole ollut puheittensa veroinen Adonis, vaan lyhyenläntä juntti,jolla oli helvetin ärsyttävä puhetyyli ja jutut ihan skeidaa.
Vai,että naisten päiväuni—just joo! - Anonyymi
Saapahan maistaa omaa lääkettään. Dani olis nyt vitonen, mutta puheet laskee arvosanan neloseen. Ruma sisältä ja ulkoa. Ei tuohon kukaan koske.
"– Liian läski, käyttää liian pieniä vaatteita silleen, että kaikki pursuu ulos. Hyi! Lehmät kuuluu navettaan, ei kadulle liian pienissä vaatteissa. Mulla on kriteerit korkealla. Mun ruma nainen voi olla jonkun toisen kymppi."- Anonyymi
Minne kuuluu ne rasvaset siat sitten?
On pojalla ollut puheet ,mutta missä on näytöt?
Kyllä naisilla on kriteerit myös korkealla,joten tänkaltainen paskaa jauhava tappi on ollut puutteessa jo silloin.
- Anonyymi
Jaa että tommone pyllistelijä tullut pojasta.. 25kg kylkiin ja heti telkkariin taas?
- Anonyymi
Tää voi nyt saumattomasti liittyä niihin terasseilla viihtyviin, röllykkämahaisiin äijäkööreihin,jotka katsoo oikeudekseen kommentoida naisten ulkonäköä, katsomatta itse peiliin.
Luulot oli pojalla kovat männävuosina ja saikin ,jonkun blondin itseensä haksahtamaan, onkohan pariskunta läskistynyt samaa tahtia?
Apuahan toi kaipaa ehdottomasti, ei riitä oma pää kertomaan kuinka syödään ja kuntoillaan tuloksekkaasti.
Kuvitteleekohan toi paatintappi voittavansa koko kisan, kai siitä jokusen roposen saa muuten tyhjään kassaan. - Anonyymi
Aika reippaasti on poika traania kerännyt :-)
"Suurin pudottaja" -osallistuminen eikä "Selviytyjät" karistaneet kiloja pois, sama läski se on edelleen.
Sitä mä ihmettelen, että eikö se sen suht viehättävä daami sais paremmannäköistäkin seuraa...ja varmaan katteleekin. Ei tommosen valaan alla ole kiva antaa kauneinta.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p545666Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "732782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella182000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401885Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1601815- 181771
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5152881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy811141Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965