Hei! Kuinka hyvin mopon nappula-/maastorenkaat toimivat yleisillä, pinnoitetuilla teillä? Olen juuri hommaamassa mopoa, jossa on maastorenkaat, ja mietin niiden toimivuutta maantiellä: kuinka hyvin pitävät asfaltilla? Vievätkö enemmän bensaa, kuin sileät? Korvaako nastarenkaat talvella? Olisin kiitollinen jos saisin vastauksia tyhmiin kysymyksiini :)
Mopon maastorenkaat maantiellä?
4
79
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin ne toimii Tojotan Corollassa.
- Anonyymi
Kesäliksit alle, nappula kumi toimii vain sannassa ja lumessa!😘😘
- Anonyymi
Ihan hyvin toimii kadullakin, ei kannata tosin päästää liian huonokuntoiseksi koska rengas lähtee alta nopeasti.
Mopo käytössä nappulakumit on hyvät jos ajaa asfaltin ulkopuolella siinä määrin että sillä on väliä. Ne on ihan ok asfaltilla ja talvella kannattaa vielä laittaa nastoitetut versiot alle jos meinaa nauttia paremmasta pidosta, toki nykyään talvet on lähinnä sulaa monin paikoin suuren osan ajasta niin kannattaa harkita onko siinä järkeä. Nastathan ei tykkää yhtään jos joutuvat asfaltille eikä asfalttikaan tykkää niistä.
Jos ajaa vain asfaltilla ja kesällä niin katurenkaat on loistava valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945412
- 564171
- 302331
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282178Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331322Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201138- 221038
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431031