Ähtärin eläinpuisto ja Ähtärin konkurssiin saatto häpeäksi koko maalle

Anonyymi

Meille nauretan koko maassa. Noloa tämä on.

12

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on näkyvyyttä mitä kouho kpj. kuulutti viime uutisnuotassa. Nyt miettimään voisiko pandatalosta tehdä vaikka koulun tosin muutostyöt maksaa 2-6 miljoonaa mutta onhan kunnalla varaa.

      • Anonyymi

        Avokoulu ja sitä voisi turistit tulla katsomaan. Pääsylippu 20e.


    • Anonyymi

      Nauretaan muuten ulkomaillakin jo, ruotsalainen serkku kysyi s-postitse että onko pandat jo koneessa :-)

    • Anonyymi

      Uimahalliksi helppo muuttaa pestään pandan paska pois ja montut vettä täyteen kätevää vai mitä??

      • Anonyymi

        No eipä kyllä noilla ruotsalaisilla oo tällä hetkellä mitään varaa arvostella ketään... Eikä meille naureta te paskanlietsojat vaan niin toivotte 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä kyllä noilla ruotsalaisilla oo tällä hetkellä mitään varaa arvostella ketään... Eikä meille naureta te paskanlietsojat vaan niin toivotte 🤭

        Lueppa Ilta-Sanomien panda-uutisen kommentoinnit, kyllä siellä "pikkusen"nauretaan


    • Tehkää siitä pandan paskasta itsellenne ruokaa

      • Anonyymi

        Sitten sitä vasta nauretaan jos pandat lähtee pois ja zoo lopetetaan. Mitä varten ihmiset tulisivat sitten enää Ähtäriin? Teillähän on/oli asiantuntijat ym, jos nyt luovutatte niin ihmeellisesti nauru raikaa kun joku ajattelee että teitä kaikkia vedätettiin 100-0. ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sitä vasta nauretaan jos pandat lähtee pois ja zoo lopetetaan. Mitä varten ihmiset tulisivat sitten enää Ähtäriin? Teillähän on/oli asiantuntijat ym, jos nyt luovutatte niin ihmeellisesti nauru raikaa kun joku ajattelee että teitä kaikkia vedätettiin 100-0. ???

        Noinhan se on. Jos pandat lähtisi, ja Eläinpuisto menisi konkurssiin, Ähtärin kunnallisveroprosentin saisi nostaa 70 prosenttiin, eikä kunta sen jälkeen saisi enää silti talouttaan tasapainoon. Järkevintä olisi nyt tehdä pandatarhasta taloudellisesti kannattava. Esimerkiksi Suomen valtio voisi neuvotella alemmat vuokrat pandoille Kiinan valtion kanssa, joiden kesken vuokrataso on sovittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten sitä vasta nauretaan jos pandat lähtee pois ja zoo lopetetaan. Mitä varten ihmiset tulisivat sitten enää Ähtäriin? Teillähän on/oli asiantuntijat ym, jos nyt luovutatte niin ihmeellisesti nauru raikaa kun joku ajattelee että teitä kaikkia vedätettiin 100-0. ???

        Voi hyvää päivää. Suomessa on aika monta pientä kuntaa jotka pärjäävät mainiosti ilman matkailua. Aivopesu on näemmä tehnyt tehtävänsä, tehokasta on ollut kun eskarissa asti opetetaan "faktoja". Tää on ihan kuin Pohjois-Koreassa, Kimin sijaan palvotaan suurta,kaikkivoipaa ja mahtavaaa matkailumäkeä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe