Meille nauretan koko maassa. Noloa tämä on.
Ähtärin eläinpuisto ja Ähtärin konkurssiin saatto häpeäksi koko maalle
12
137
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on näkyvyyttä mitä kouho kpj. kuulutti viime uutisnuotassa. Nyt miettimään voisiko pandatalosta tehdä vaikka koulun tosin muutostyöt maksaa 2-6 miljoonaa mutta onhan kunnalla varaa.
- Anonyymi
Avokoulu ja sitä voisi turistit tulla katsomaan. Pääsylippu 20e.
- Anonyymi
Nauretaan muuten ulkomaillakin jo, ruotsalainen serkku kysyi s-postitse että onko pandat jo koneessa :-)
- Anonyymi
Uimahalliksi helppo muuttaa pestään pandan paska pois ja montut vettä täyteen kätevää vai mitä??
- Anonyymi
No eipä kyllä noilla ruotsalaisilla oo tällä hetkellä mitään varaa arvostella ketään... Eikä meille naureta te paskanlietsojat vaan niin toivotte 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä kyllä noilla ruotsalaisilla oo tällä hetkellä mitään varaa arvostella ketään... Eikä meille naureta te paskanlietsojat vaan niin toivotte 🤭
Lueppa Ilta-Sanomien panda-uutisen kommentoinnit, kyllä siellä "pikkusen"nauretaan
Tehkää siitä pandan paskasta itsellenne ruokaa
- Anonyymi
Sitten sitä vasta nauretaan jos pandat lähtee pois ja zoo lopetetaan. Mitä varten ihmiset tulisivat sitten enää Ähtäriin? Teillähän on/oli asiantuntijat ym, jos nyt luovutatte niin ihmeellisesti nauru raikaa kun joku ajattelee että teitä kaikkia vedätettiin 100-0. ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sitä vasta nauretaan jos pandat lähtee pois ja zoo lopetetaan. Mitä varten ihmiset tulisivat sitten enää Ähtäriin? Teillähän on/oli asiantuntijat ym, jos nyt luovutatte niin ihmeellisesti nauru raikaa kun joku ajattelee että teitä kaikkia vedätettiin 100-0. ???
Noinhan se on. Jos pandat lähtisi, ja Eläinpuisto menisi konkurssiin, Ähtärin kunnallisveroprosentin saisi nostaa 70 prosenttiin, eikä kunta sen jälkeen saisi enää silti talouttaan tasapainoon. Järkevintä olisi nyt tehdä pandatarhasta taloudellisesti kannattava. Esimerkiksi Suomen valtio voisi neuvotella alemmat vuokrat pandoille Kiinan valtion kanssa, joiden kesken vuokrataso on sovittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten sitä vasta nauretaan jos pandat lähtee pois ja zoo lopetetaan. Mitä varten ihmiset tulisivat sitten enää Ähtäriin? Teillähän on/oli asiantuntijat ym, jos nyt luovutatte niin ihmeellisesti nauru raikaa kun joku ajattelee että teitä kaikkia vedätettiin 100-0. ???
Voi hyvää päivää. Suomessa on aika monta pientä kuntaa jotka pärjäävät mainiosti ilman matkailua. Aivopesu on näemmä tehnyt tehtävänsä, tehokasta on ollut kun eskarissa asti opetetaan "faktoja". Tää on ihan kuin Pohjois-Koreassa, Kimin sijaan palvotaan suurta,kaikkivoipaa ja mahtavaaa matkailumäkeä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644