Onko hänessä karismaa?
Onko kaivattusi karismaattinen?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On hänessä naisessa suurta vetovoimaa. Onko se karismaa?
- Anonyymi
Hän on hiukan naismainen. Ehkä joku testosteronilisä voisi tehdä hyvää. Se varmaan herätti sellaisen hoivaamisvietin häntä kohtaan.
- Anonyymi
Mä oon kuuleman mukaan vähän nausmainen, vaikka oon 100 % hetero.
Kuka sä oot? Ootko se kaunis ja timmi nainen töistä?
- Anonyymi
Se on sitä yhtä puoleensavetävää tyyppiä, varmaan on vientii. Siksi en oikein ymmärräkään, miksi minä..
- Anonyymi
Siksi, että olet seuraavana jonossa. Panojonossa siis, häntäheikki on kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi, että olet seuraavana jonossa. Panojonossa siis, häntäheikki on kyseessä.
Haista sinä. En ole mikään häntäheikki.
On kyllä erittäin paljon ja sitäkin kaipaan hänessä.
- Anonyymi
Naiset vinkkinä annan teille hyvän neuvon, että jos mies on umpirehellinen, hän on luotettava kumppani. Nämä paljoa lupaavat sutkit jää hopealle.
- Anonyymi
No ihan veetun totta, mutta tuskin jotain mitä ei jo tiedetty.
Kiitos, Boomer.
- Anonyymi
On. Jotain hänessä on joka pisti elämäni sekaisin. En mä tiedä mitä se on. Oliko se meidän kahden kemiaa vai näkeekö sen muutkin? En tiedä. Hän on ihanin mies mitä olen koskaan nähnyt. Olemus, karisma? Ulkonäkö ja käytös ei yksin selitä, koska sellaisia kivoja riittää kyllä. Jokin hänessä on joka on vain hänessä mun silmissä.
- Anonyymi
Hienosti ja sulavasti kerroit. Mukavaa luettavaa.
- Anonyymi
Jotain hänessä on... tiedä sitten miksi sitä kutsuisi. Ensinnäkin jo vuorovaikutuksemme on niin erilaita jos verrataan muihin. Hänellä on jännä kyyninen huumorintaju, joka eilen meinasi saada ruuat väärään kurkkun kun nauroin hänen sutkaukselleen. Hän on aika mainio tapaus. :)
- Anonyymi
Hän mies on niin hyvännäköinen ja on vaikeaa olla katsomatta.
- Anonyymi
Samoin nainen, on niin kaunis kuin missi ja puoleensavetävä, ei ole kahta puhetta hänestä. Lapista on Moi!
- Anonyymi
Kyllä, hän on karismaattinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862