seuraavaksi suomen perusta tutkii

seuraavaksi suomen perusta tutkii onko joulupukki olemassa ja liittyykö petteri punakuono oikeasti joulupukkiin. Tämäkin tutkimuksen maksaa valtio

19

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja onko Petteri Punakuono vihervassari?

• Anonyymi

Kommari se on. PUNAkuono...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommari se on. PUNAkuono...

joko nyt suomen persusta on tehnyt loppupäätelmät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joko nyt suomen persusta on tehnyt loppupäätelmät

Jussilla ja joulupukilla on sama ongelma. Molemmat yrittävät kiistää, että tontut ympärillä eivät kuulu samaan porukkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jussilla ja joulupukilla on sama ongelma. Molemmat yrittävät kiistää, että tontut ympärillä eivät kuulu samaan porukkaan.

Voi jumaleissön, miten hienoja asioita sinäkin pystyisit luomaan, jos tuohon luovaan hulluuteen liitettäisiin älykkyys. Harmi, että se puuttuu sulta :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi jumaleissön, miten hienoja asioita sinäkin pystyisit luomaan, jos tuohon luovaan hulluuteen liitettäisiin älykkyys. Harmi, että se puuttuu sulta :(

Asiahan ei minulle kuulu tässä kohtaa, mutta miksi puutut kirjoittajiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiahan ei minulle kuulu tässä kohtaa, mutta miksi puutut kirjoittajiin?

ympyräjuna on ihana

• Anonyymi

Suomen Perustalla ei tietenkään ole mitään tuollaista typerää ohjelmassaan, eikä tule, mutta palstamölyäjillä sen sijaan tällaiset typeryydet on jatkuvassa massatuotannossa. Miksi palstamölyäjä ei pysty tuottamaan mitään järkeviä ajatuksia ja ideoita? Onko palstamölyäjä henkisesti jälkeenjäänyt? Vai päihteiden väärinkäyttäjä?

• Anonyymi

Suomen perustalla ei tosiaan taida olla kovinkaan kummoista tulossa eikä suunnitteilla, jos valtion avut (90% SP:n toiminnan rahoitus) lopetetaan?

• Anonyymi

Miksi suomen perusta ei pysty tuottamaan mitään järkeviä ajatuksia ja ideoita? Onko perussuomalaiset henkisesti jälkeenjääneitä? Vai päihteiden väärinkäyttäjä?

• Anonyymi

suomen perustaa on turha haukkua sillä vuosi sitten ne keksi ympyräjunan joita me persut tehdään viikottain tähtitorninmäellä

• Anonyymi

suomen perustan tutkimuksen mukaan ylämäkityöntöön ei enää tarvitse kysyä ylämäkityönnettävältä suostumusta. menenkin tästä steisille ylämäkityöntämään ketä haluan

t persu

• Anonyymi

Se on ainakin käynyt selväksi, että ps karvaperseäijät eivät ymmärrä hyvän päälle mitään. -Siis naisten.

• Anonyymi

Persujen perustalta pois valtionavustus! 120000 ekua on järjetöntä rahojen lahjoitusta tuommoiselle rasistipajalle.

• Anonyymi

Perussuomalaisille ei pitäisi tuhlata verorahoja lähes 7 miljoonaa tänäkin vuonna!

• Anonyymi

Rasismille loppu ja valtionavustus perintään.

• Anonyymi

PS rasismia tuetaan vaalikaudessa noin 30 miljoonalla eurolla. Näyttää suomella olevan paljon löysää rahaa.

• Anonyymi

miksi persuissa ei ole heteroja?

• Anonyymi

Olen ihmetellyt samaa. Persuissa vain homojen sana painaa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2462
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      32
      1596
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      21
      1522
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1458
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1263
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      345
      1142
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1015
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      58
      1005
    9. 122
      841
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      825
    Aihe