heippa. tää vrt talli juttu oli lähin näistä, kun keppareilla ei oo omaa. kuitenkin:
ettisin kepparille sopivia virallisia- ja kutsumanimiä. jos sulla olis jotain ehdotuksia niin ois mukava jos jakaisit!
haluaisin ehkä enimmäkseen nimiä, jossa olisi ø-kirjain tai se olisi norjaa:D joku oikein mukava orin nimi! saa toki ehdotella muitakin nimiä!
ja sitten toinen: keneltä "suurelta kepparintekijältä" tilaisit itse hevosen? kenellä on sun mielestä ihana käsiala? etsin tällähetkellä semmoista tyyppiä, jonka hinnat olisivat juuri alle 100€ ponilta:)
ois mukava jos vastaisit ees toiseen kysymykseen! kiitos, olen jättänyt viestii!
keppareille nimiä
1
1175
Vastaukset
- Anonyymi
Søt gutt(söpö poika)
Erobreren av fjellene(vuorten valloittaja)
... Noi on norjaks emt mist tuli mielee
Lets go My boy(mennään minun poikani)
Run, wild child(juokse, villi poika)
Kivisydän
Kaffepause (kahvitauko)
Kutsumanimiä
gutt(poitsu mut suomen niinku poika)
Erobrea(ei oo oikee sana)
Leo
Wille/wiliams
Kipsu
Kipa
Kapu
Capuccino
...
Jotain nimiä
Tossa
En ny tiiä suuri mut sellanen paikka ku keppari tarha, oli halpaa ja nätit Hepat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921