Teit kyllä virheen kun minuun kiinnitit huomiota.
Sä et valmistu koskaan
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En usko, että ihastus estäisi opintoja kenelläkään.
- Anonyymi
Tässä ei ihastuksissa ole enää kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä ei ihastuksissa ole enää kyse.
Ai rakkausko saa opinnot jättämään kesken? Usein opinnot jätetään tai keskeytyy, jos vaihdetaan alaa tai mennään työelämään. Joillakin aloilla onnistuu ilman tutkintoa, ei kaikilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai rakkausko saa opinnot jättämään kesken? Usein opinnot jätetään tai keskeytyy, jos vaihdetaan alaa tai mennään työelämään. Joillakin aloilla onnistuu ilman tutkintoa, ei kaikilla.
Ei rakkaudesta laisinkaan. Katkeruutta ja vihaa nämä "ruusut" kukkii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei katkeruus tai vihakaan varmaan estä ketään opiskelemasta. Aina kannattaa saattaa loppuun se, minkä on opiskelun suhteen aloittanut. Se on sekä yksilölle että yhteiskunnalle parasta.
- Anonyymi
Etsi jotain rakentavampaa väylää. Haluatko itsekin opiskella ja kehittyä? Siihen on monia väyliä. Sinua ei rakenna toisen ihmisen tuhoaminen vaan omaan elämään ja omiin intresseihin keskittyminen. Olet varmasti lahjakas jossain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsi jotain rakentavampaa väylää. Haluatko itsekin opiskella ja kehittyä? Siihen on monia väyliä. Sinua ei rakenna toisen ihmisen tuhoaminen vaan omaan elämään ja omiin intresseihin keskittyminen. Olet varmasti lahjakas jossain.
En opiskele enkä ikinä enää tule opiskelemaan. Kun olen saanut revannssin niin millään ei ole enää väliä.
- Anonyymi
Mitä se nainen, jota tarkoitat, opiskelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se nainen, jota tarkoitat, opiskelee?
En tiedä. Amkissa kuitenkin.
- Anonyymi
Et sinä minun valmistumistani voi estää.
- Anonyymi
En ehkä sinun mutta hänen voin.
- Anonyymi
Mitä opiskelet? Mitä tutkintoa varten opiskelet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä opiskelet? Mitä tutkintoa varten opiskelet?
Minä aloittaja en mitään. Tuo toinen saa vastata jolle siltä kysyit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760