Moniko kehtaisi moisen haloon nostaa.. No Hjallis on Hjallis..
ökkö tökö tökk tökk kökkk...
Säälittävää Hjallis
11
77
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisikö sanoa samaa koulukiusaaja Anderssonista?
- Anonyymi
Hjallis on poliitikko ja käyttää kaikki pelipaikat hyväkseen
- Anonyymi
Kaikki paitsi purjehdus on huuhaa.
- Anonyymi
Höpönhöpö.
- Anonyymi
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1641792
Kyllä on lapsellinen mies, sanoisin että täysin uskomattoman lapsellinen, kymmenen vuotiaan tasolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1641792
Kyllä on lapsellinen mies, sanoisin että täysin uskomattoman lapsellinen, kymmenen vuotiaan tasolla.Niin, Andersson on persoona, joka ei millään muotoa sovi kansanedustajaksi. Hän on ilmiselvästi antifalle yms. underground tyyliselle pikkukerholle sopivaa "johtaja"ainesta. Ja häntä tukee vielä kommunistikolleega Honksalo. Ihmettelen vain, että miksi tuollaiset persoonat hakeutuu kansanedustajan töihin ja sitten alkaa mölisemään oma tunkkainen ideologiansa prioriteettina.
- Anonyymi
Euroopan Unionin rahanjako,Hallitus ei kerro mitään Hjallikselle, ottaako "selvää".
Hjallis ei kerro Jokereista mitään, lehdistö ottaa selvää ja kertoo Hjalliksen puolesta.
Sipoon Kulta Rannikko Hjallis , onko kerrottavaa. Koska siivotaan nurkat ja rakennetaan Marina Riviera. Tuleeko Lidl , Tokmanni vai Stockman?
- Anonyymi
Aloittajan oma älykkyys kiteytyy tähän: "ökkö tökö tökk tökk kökkk..." *Myötähäpeä* Kuka oikeasti kirjoittaa tuollaista omaan kommenttiinsa, paitsi sellainen, joka kuulee sellaisia ääniä jatkuvasti korviensa välissä.
- Anonyymi
Vai että ihan Hgin pormestariksi!
Mitenkähän sen isoilla kirjaimilla paperiin värkättyjen puheiden sönkkäämisen kanssa kävisikään?!!- Anonyymi
Liike nyt oli vastaan puoluetukea ja kas nyt se nostaa, siinä meni uskottavuus koko liikkeestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liike nyt oli vastaan puoluetukea ja kas nyt se nostaa, siinä meni uskottavuus koko liikkeestä.
sen kannattas lähtee souteleen, kun vielä voi, tyhjää käninää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026