Moniko kehtaisi moisen haloon nostaa.. No Hjallis on Hjallis..
ökkö tökö tökk tökk kökkk...
Säälittävää Hjallis
11
75
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisikö sanoa samaa koulukiusaaja Anderssonista?
- Anonyymi
Hjallis on poliitikko ja käyttää kaikki pelipaikat hyväkseen
- Anonyymi
Kaikki paitsi purjehdus on huuhaa.
- Anonyymi
Höpönhöpö.
- Anonyymi
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1641792
Kyllä on lapsellinen mies, sanoisin että täysin uskomattoman lapsellinen, kymmenen vuotiaan tasolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1641792
Kyllä on lapsellinen mies, sanoisin että täysin uskomattoman lapsellinen, kymmenen vuotiaan tasolla.Niin, Andersson on persoona, joka ei millään muotoa sovi kansanedustajaksi. Hän on ilmiselvästi antifalle yms. underground tyyliselle pikkukerholle sopivaa "johtaja"ainesta. Ja häntä tukee vielä kommunistikolleega Honksalo. Ihmettelen vain, että miksi tuollaiset persoonat hakeutuu kansanedustajan töihin ja sitten alkaa mölisemään oma tunkkainen ideologiansa prioriteettina.
- Anonyymi
Euroopan Unionin rahanjako,Hallitus ei kerro mitään Hjallikselle, ottaako "selvää".
Hjallis ei kerro Jokereista mitään, lehdistö ottaa selvää ja kertoo Hjalliksen puolesta.
Sipoon Kulta Rannikko Hjallis , onko kerrottavaa. Koska siivotaan nurkat ja rakennetaan Marina Riviera. Tuleeko Lidl , Tokmanni vai Stockman?
- Anonyymi
Aloittajan oma älykkyys kiteytyy tähän: "ökkö tökö tökk tökk kökkk..." *Myötähäpeä* Kuka oikeasti kirjoittaa tuollaista omaan kommenttiinsa, paitsi sellainen, joka kuulee sellaisia ääniä jatkuvasti korviensa välissä.
- Anonyymi
Vai että ihan Hgin pormestariksi!
Mitenkähän sen isoilla kirjaimilla paperiin värkättyjen puheiden sönkkäämisen kanssa kävisikään?!!- Anonyymi
Liike nyt oli vastaan puoluetukea ja kas nyt se nostaa, siinä meni uskottavuus koko liikkeestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liike nyt oli vastaan puoluetukea ja kas nyt se nostaa, siinä meni uskottavuus koko liikkeestä.
sen kannattas lähtee souteleen, kun vielä voi, tyhjää käninää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2221225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031223Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 79821
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808