Rakastan sua mies. Toivoisin ettet unohda sitä mitä meidän välillä tapahtui. Ollaan sitten vaikka "ei ketään" toisillemme, mutta ollaan jotain. Ei ole pakko olla mitään enempää ja toisesta voi tykätä näinkin. Ollaan ihmisiä edes toisillemme. Hyvää yötä rakkauteni.
Menen nukkumaan
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä :) Kuka sitten oletkaan, nuku hyvin.
- Anonyymi
Ollaan me jo nyt oltu jotain toisillemme.
- Anonyymi
Ihana nainen. Saisinpa katsella lähempää. m>n
- Anonyymi
Joka aamu katson
näkyykö eräästä merkkejä:)- Anonyymi
Kärsit riippuvuudesta.
- Anonyymi
Olen valmis olemaan enemmän jos vain koskaan haluat. Ei rakkautta voi silti poistaa vaikkei oltaisikaan.
- Anonyymi
Tule syliini nainen. Tunnen poskesi. Hiuksesi. Rintasi. Vartalosi upeat muodot. Siinä hetkessä olet vain minun.
- Anonyymi
Kyllä rakas H, t. sinun S:si.
Tiedän kyllä, ettet halua minulta muuta kuin sitä, mutta saat sen, ensimmäisenä. Olet niin vastustamaton, eikä minua haittaa, että olet naimisissa. Sinähän käyt kaikki työpaikkamme naiset läpi itseoikeutetusti, olet oikea alfauros.
On suuri kunnia saada olla sinun panopatjasi muutaman kiihkeän kerran. Ja sittenhän jo siirrytkin seuraavaan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä rakas H, t. sinun S:si.
Tiedän kyllä, ettet halua minulta muuta kuin sitä, mutta saat sen, ensimmäisenä. Olet niin vastustamaton, eikä minua haittaa, että olet naimisissa. Sinähän käyt kaikki työpaikkamme naiset läpi itseoikeutetusti, olet oikea alfauros.
On suuri kunnia saada olla sinun panopatjasi muutaman kiihkeän kerran. Ja sittenhän jo siirrytkin seuraavaan...Mistähän tällainenkin katkeruus kumpuaa? Ihan laillista olisi tuonkin kyseisen "Hannun" tapailla ketä naista vain haluaa, kunhan kaikki asiat tapahtuvat molempien suostumuksella. Katkeruuden sijasta kannattais opetella ottamaan elämästä kaikki irti!
- Anonyymi
Ymmärrys tai sen puute monesti esteenä hyvälle alulle ja mahdollisesti pitemmällekin suhteelle?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475285Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141355
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41240No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26121981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877