Kangasalle ruuhkamaksut?

Anonyymi

8

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan oikein, että maksu teiden hoidosta menee niitä kuluttaville. Toivottavasti nastarenkailla asvalttia jyrsivät yksityisautoilijat saavat tuplamaksun.

• Anonyymi

Siis autoilijathan maksavat nyt jo valtion budjettiin 8 mrd € josta palautetaan maanteille n. 3 mrd .
        Missä Kangasalla on ruuhkia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis autoilijathan maksavat nyt jo valtion budjettiin 8 mrd € josta palautetaan maanteille n. 3 mrd .
        Missä Kangasalla on ruuhkia?

Ei niitä Kangasalan teitä paikata valtion rahoilla vaan kunnan kassasta ne eurot otetaan. Valtio rahoittaa ely-keskuksen toimintaa, joka pitää kunnossa moottori- ja maanteitä. Kunta saa valtiolta rahoitusta ja kunnallisveroista osan varoistaan lisäksi laskuttaa palveluiden käytöstä kuten uimahalli, terkkarit, päivähoito... miksei siis myös autoilusta - kuitenkin iso kuluerä kunnossapidon, ympäristö- ja terveyshaittojen takia.
        Ruuhkia Kangasalla en ole nähnyt kuin terkkarin päivystyksessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä Kangasalan teitä paikata valtion rahoilla vaan kunnan kassasta ne eurot otetaan. Valtio rahoittaa ely-keskuksen toimintaa, joka pitää kunnossa moottori- ja maanteitä. Kunta saa valtiolta rahoitusta ja kunnallisveroista osan varoistaan lisäksi laskuttaa palveluiden käytöstä kuten uimahalli, terkkarit, päivähoito... miksei siis myös autoilusta - kuitenkin iso kuluerä kunnossapidon, ympäristö- ja terveyshaittojen takia.
        Ruuhkia Kangasalla en ole nähnyt kuin terkkarin päivystyksessä.

Niin ,eli miksi ruuhkamaksuja kun kerran ole ruuhkiakaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ,eli miksi ruuhkamaksuja kun kerran ole ruuhkiakaan?

Ruuhkamaksu on väärä nimitys. Kilometriperusteinen käyttömaksu kuvaisi tuota paremmin - toivottavasti tulee pian käyttöön ja nastarenkaille tuplamaksu.

• Anonyymi

Kangasalan katuverkosto on jo niin rappiolla, että ei kohta tarvita mitään ruuhkamaksuja. Kukaan ei tule autolla Kangasalle, ellei oikeasti ole asiaa. Viimeisten "parannustoimien" jäljiltä kadut muistuttavat sota-ajan tiestöä korotettuine suojateineen. Parkkipaikat on hävitetty keskustasta ja asennevammaiset ämmät kyttäävät parkkikiekkoja niillä vähillä jäljelle jääneillä paikoilla. Kangasala on vain taantuva ja kuihtuva kyläpahanen, tämän kaiken ovat saaneet aikaan Isä Aurinkoinen muutaman asenteellisen virkamiehen avustuksella.

• Anonyymi

Yrittää olla jokin kaupunki, vaikka onkin vain kyläpahanen. Keskusta-alue on kuollut, ruma ja kallis ruostekuutio-kylttyyritalo pilaa näkymät ja toinen toistaan järjettömämpiä hankkeita kyllä paukutetaan, mutta esim. Sahalahti-Pelisalmi-Huutijärvi -pyörätie on vieläkin kesken, vaikka sille olisi kysyntää ja tarvetta. Olen jo katsomassa asuntoa muualta. Tänne en enää jää.

• Anonyymi

Tämä on taas yksi niitä aivopieruja joka ajaa autoilevan maksavan väestön pois Kangasalta. Ensin ne alkoi sakottaan keskustassa ja sitten ihmeteli miksi ostovoima katosi sieltä. Ja nyt jos tulee ruuhkamaksuja niin sitten suuntaan ostokseni joko Valkeakoskelle tai Hämeenlinnaan. Kumpaankin pääsee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe