Varsinkin, kun sieltä saa nostaa ne ensimmäiset uudetperunat ja laittaa kattilaan kiehuvaan veteen.
Sipulia, voita,silliä ja suolaa ja uusia perunoita. Ei siinä muuta tarvita.
Oma perunamaa on parasta
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tosimies ja nainen syö suoraan pellosta
- Anonyymi
Eikä syö suoraan pellosta. Kuumat perunat laitetaan lautaselle. Päälle pannaan voita sulamaan, silputtua Sipulia, ripaus suolaa ja silliä.
- Anonyymi
missäs se perunaattori makevan on luurannut?
- Anonyymi
Mistä minut tunnistit? Luurannut olen takapihalla.
- Anonyymi
Jotku syö kuormasta 🤑
- Anonyymi
joo peruna kun tuotiin suomeen eräs pappi esitteli lajikkeen muut seurakuntalaiset epäili ettei tule seitenkertaisena satoa, , vaan niin vain tuli seitenkertaisena. mulla on nuha oiskohan koronaa, ei viiti mennä testiin jos vaikka joutuu juhanuksen karantteeniin, , taitaa vaan olla kesä flunssa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo peruna kun tuotiin suomeen eräs pappi esitteli lajikkeen muut seurakuntalaiset epäili ettei tule seitenkertaisena satoa, , vaan niin vain tuli seitenkertaisena. mulla on nuha oiskohan koronaa, ei viiti mennä testiin jos vaikka joutuu juhanuksen karantteeniin, , taitaa vaan olla kesä flunssa ?
Eipä olis hääviä helteessä itikoitten syöttinä kerätä pölyävästä pellosta alimittaisia perunoita. Eikä kerätä sipulia. Eikä syötteet lehmee kun ei lehmisavujakaan saa sytyttee, lypsee maitoon ja kirnuta voeta. Jos omista potuista haaveilet haaveile toki muistakin mainitsemistasi alkutuotteista. Kaikki nuo saa parilla kolmella eurolla. Kaalit tomaatit kurkut on niin halpoja että alle eurosta puhutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä olis hääviä helteessä itikoitten syöttinä kerätä pölyävästä pellosta alimittaisia perunoita. Eikä kerätä sipulia. Eikä syötteet lehmee kun ei lehmisavujakaan saa sytyttee, lypsee maitoon ja kirnuta voeta. Jos omista potuista haaveilet haaveile toki muistakin mainitsemistasi alkutuotteista. Kaikki nuo saa parilla kolmella eurolla. Kaalit tomaatit kurkut on niin halpoja että alle eurosta puhutaan.
joo kaupasta,kaupasta soo vihannekset, niin eikä tartte vasikkahäkkiäkään käydä siirtämässä tuskaisena käsvarret maitohapoila ettei nahka jalkapöydästä nihraudu kirvelevävästi rullale, ,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihä se pottu ole syy siihen räkätautiin.
Ite juoksentelit pitkin rantavettä ja istuit rapakossa kelteisilläs. No nyt sitten niistelet ja pyyhit saappaan varteen. Yäk!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770