Miksi MdW:tä kutsutaan Manoksi?

Anonyymi

Minkä takia Marco de Witiä kutsutaan yleisesti Manoksi? Käyttävätkö läheisetkin hänestä nimeä Mano?

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Isä kutsui Marcoa Manoksi.

    • Anonyymi

      Kun tarkemmin ajattelee, niin Mano ei voi olla kuin Mano.

    • Anonyymi

      Täällä yhtämittaa kirjoitteleva maalittaja/aivopesijä käyttää sitä nimeä mustamaalauksissaan.

      • Anonyymi

        Vittu miten säälittävä elämä,manottaa palstalla yöhön saakka,nukkuu muutaman tunnin ja aamulla taas manotus alkaa... sanoisin että yhteikunnallisesti menetetty tapaus


    • Anonyymi

      mikä on manon seuraavan oikeudenkäynnin syy

    • Anonyymi

      Mano, onko kaikki hyvin?

    • Anonyymi

      Mano on yleisesti Mano. Läheiset eivät tuu liiemmin Manon kans toimeen, niin eivät ne pääse oikeastaan kutsumaan häntä millään nimellä. Mari taas kutsuu häntä rakkaaksi, tai kultamussukaksi. Kaikki vähän etäämpänä olevat kutsuu häntä Manoksi.

    • Anonyymi

      Mano, onko kaikki hyvin?

    • Anonyymi

      Mano on kato Mano .

    • Anonyymi

      Mano on hellittely nimi Viron romaanilla. Mä on Isä on Viron romaaneja ja kutsui Marcoa Manoksi. Nykyäänhän ovat riitautuneet. Mano riitautuu yleensäkin kaikkien kanssa.

    • Anonyymi

      Isä oli Viron romaaneja ja Mano oli hellyyttely nimi romaanilla. Mano riitautui myöhemmin isänsä kanssa.

    • Anonyymi

      Eiks Panu antanu sen nimen kun Mano alkoi pomottaan Panua.

    • Anonyymi

      Mano alkoi pomottaan Yugia. Yugi sano mä olen oma pomoni ja Mano tipahti.

    • Anonyymi

      Älyn jättiläisten keskustelua!

    • Anonyymi

      Onko Mano kaikki hyvin?

    • Anonyymi

      Mano: On olemassa tyhmiä ihmisiä ja minä olen yksi heistä.

    • Anonyymi

      Mano, aiotko palata ruumisbisnekseen vai viekö nuoruuden harrastus hevoskilpailut voiton?

      • Anonyymi

        Mano oli hyvä raviohjastaja. Mutta politiikka ei valehtelijalta luonnista. Kannattaa palata takaisin hevosten pariin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mano oli hyvä raviohjastaja. Mutta politiikka ei valehtelijalta luonnista. Kannattaa palata takaisin hevosten pariin.

        80-luvulla Manolla oli oma hevonen.
        T:itsekin ravihevosta ohjastanut


    • Anonyymi

      Marcolla on monia nimiä. Olin kerran kattomassa hänen huvittavaa miekkaria, niin kuulijat kutsui häntä Manon lisäksi myös Marsuksi ja Geurtiksi.
      Mano on näistä nimistä ehkä neutraalein. Geurtilla halutaan viitata hänen ulkosuomalaisuuteen ja Marsu taas on suoranainen pilkkanimi.
      Mano on kyllä aika huvittava tapaus. Ja niin on myös koko SKE ryyppyremmeineen ja eri haaroineen. Riitelevä sekaseura ja ei ihmekään, miksi kyseinen puolue on revennyt niin pieniksi atomeiksi. Osa ryystää viinaa, riidellään keskenään jne. On siinä meillä puolue!

      • Anonyymi

        Mano on saanut nimen Viron romaani isältään. Olihan hän nuoruudessaan todellakin lupaava raviohjastaja. Sortui liian usein laukkaan kun piiskasi hevosta liiaksi.


    • Anonyymi

      No ihan vaan siksi koska eräs hänen parhaimpiin entisiin ystäviinsä kuuluva henkilö on ärrävikainen, ja kun hän ei halunnut puhuessaan sortaa ärrää, niin hän sanoikin Marcoa Manoksi, ja sitä myötä myös kaikki muutkin Marcon entiset hyvät kaverit ovat alkaneet kutsumaan Marcoa Manoksi.

    • Anonyymi

      Mano on ja tulee aina olemaan Mano. Kukaan ei voi viedä Johtaja Manon nimeä. Puheenjohtajuus vietiin valhein, mutta Mano on aina Mano.

    • Anonyymi

      Mano on hyvin yleinen nimi Euroopan romaanilla. Onhan Manon isä Viron romaaneja joka muutti Hollantiin leveämmän leivän perään. Mano ei halua puhua isästään johtuen suonissaan virtaavasta romaaniverestä.

      • Anonyymi

        Nimi Mano tunnetaan yleisesti myös muodossa Manne.


    • Anonyymi

      Jos ja kun televisiossa aikanaan esitetylle Romano-tv:lle, alkujaan Manne-tv, tulee vielä jatko-osia, on Mano ainoa oikea vaihtoehto pääosan edittäjäksi.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe