Kun kohde on aivan väärä.
Elämä on merkillistä, kaikella lienee kuitenkin joku tarkoitus.
Hukkaan menee hyvät ja kauniit tunteet
9
69
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän sitä ihminen antaa asioille merkityksiä, vaikka kaikki elämässä vain sattumaa!
Miksi kohde on väärä? Varattu?
- Anonyymi
Kerro nyt edes oletko nainen ja onko viesti tarkoitettu miehelle?
- Anonyymi
Kyllä olen nainen ja kyllä oli miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen nainen ja kyllä oli miehelle.
Entä muuta? Kukaan ei voi tietää, ellet kerro?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä muuta? Kukaan ei voi tietää, ellet kerro?
Ehkä se on tarkoitus, ettei kukaan koskaan tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on tarkoitus, ettei kukaan koskaan tiedä.
Hoh, hoijaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoh, hoijaa...
Niinpä.
- Anonyymi
hukkaan menee, hukka tuo mustasukka, hähähähähä
hei sisko, pysy sielä hukassa
tänne tulet, niin tiesit tullees.....
https://www.youtube.com/watch?v=bB3aXbCClgA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen765914Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2785204Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk453284Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1052703Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään92649Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41635Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151585Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät291428Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211370Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei131937