Kun kohde on aivan väärä.
Elämä on merkillistä, kaikella lienee kuitenkin joku tarkoitus.
Hukkaan menee hyvät ja kauniit tunteet
9
66
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän sitä ihminen antaa asioille merkityksiä, vaikka kaikki elämässä vain sattumaa!
Miksi kohde on väärä? Varattu?
- Anonyymi
Kerro nyt edes oletko nainen ja onko viesti tarkoitettu miehelle?
- Anonyymi
Kyllä olen nainen ja kyllä oli miehelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen nainen ja kyllä oli miehelle.
Entä muuta? Kukaan ei voi tietää, ellet kerro?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä muuta? Kukaan ei voi tietää, ellet kerro?
Ehkä se on tarkoitus, ettei kukaan koskaan tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on tarkoitus, ettei kukaan koskaan tiedä.
Hoh, hoijaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoh, hoijaa...
Niinpä.
- Anonyymi
hukkaan menee, hukka tuo mustasukka, hähähähähä
hei sisko, pysy sielä hukassa
tänne tulet, niin tiesit tullees.....
https://www.youtube.com/watch?v=bB3aXbCClgA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1185266Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1814905BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2144112- 2163315
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1233148Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1042984HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok172829- 1271874
Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja1581763- 611379