Minne syömään su aamulla?

Anonyymi

Minne Seinäjoella voi mennä su aamulla syömään? Eikö näin isossa kaupungissa ole mitään muuta paikkaa josta saa ennen puoltapäivää ruokaa kuin Mäccäri???

22

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etkö millään voisi mennä keittiöön syömään, vai ookko käretöön?

    • Anonyymi

      Mikäs ihmeen junttila tämä on kun ruokaa pitää itse tehdä?

    • Anonyymi

      Mee syömään ABC : n pihalle !

      • Anonyymi

        perus ääsjoki vastauksia,mutta kauppallassa syödäänkin vain pikamättöä ja rillisafkaa. eurooppalaiset tavat tulee ehkä 50v päästä


    • Anonyymi

      Saakos Seinäjoen hotellien aamiaispöytiin mennä muut kuin asukkaat vai onko hinnat suolaiset?
      Monesti hotellit kynii aamubuffetista jossa munia makkaraa ja pekonia jopa 40e hintoja eli aivan sikamaisia.

      • Anonyymi

        kyllä niissä on ihan nykyään kasvis vaihtoehdot ja aina on ollu puurot,myslit,mehut etc..ainakin muualla. asiakkaille kuuluu hintaan


      • Anonyymi

        No kerropas nyt yksikin paikka Seinäjoella jossa aamiainen maksaa 40e senkin höpsö :)


    • Tuu ihmeen munaa siitä saat juustoja ja eliksiiriä

    • Anonyymi

      Hotelliaamiainen missä vain sjoen hotellissa on hyvä vaihtoehto. itse käyttänyt sitä.

    • Anonyymi

      Itse menen mutsin luo ja on tosi hyvää vai mitä tomppa pitkillä koivilla

    • Anonyymi

      Kaikkihan tietää, että Ideaparkis on Elosen kahvila josta saa Klo: 06:00 aamupalan ja jo vanhassa Cittarissa oli sama käytäntö.
      Niin ettei tarvitse ollenkaan irvailla, sitten on vielä Lounas - Kahvila Mondeo paikkoja kyllä löytyy, kunhan kysyjä saa suunsa-auki.

      Täällä kyllä mourutaan ja irvileukoja riittää.

      KYSYMÄLLÄ PAIKAN LÖYTÄÄ.

      • Anonyymi

        harvoin täältä hyviä vastauksia saa. äitin pojat kirjoittelee


      • Anonyymi

        Jos noin on, niin miksi kauppakeskuksen virallisilla sivuilla lukee että Ideaparkin ovet avataan sunnuntaina vasta kahdeltatoista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin on, niin miksi kauppakeskuksen virallisilla sivuilla lukee että Ideaparkin ovet avataan sunnuntaina vasta kahdeltatoista?

        Oma SP stadionin ravintolas on muistaakseni aamiaistarjoilu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos noin on, niin miksi kauppakeskuksen virallisilla sivuilla lukee että Ideaparkin ovet avataan sunnuntaina vasta kahdeltatoista?

        Vaakunassa.Almassa.Sorsanpesällä ainakin saa aamiaista klo 6.00 alkaen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma SP stadionin ravintolas on muistaakseni aamiaistarjoilu.

        Ainakin lounasta saa 11.00


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma SP stadionin ravintolas on muistaakseni aamiaistarjoilu.

        No missäs se on.💁‍♂️


    • Anonyymi

      Ideaparkin Cittarin Artessa kauppaa aamiaista 5 eurolla kaikkina muina päivinä muttei sunnuntaisin.

    • Anonyymi

      On tää kärettömien kylä,puuro mikroon,jatkettua appelsiinimehua touppi pöytään,pari nakkia mikroon ja vähä tomaattia ja kurkkua sivuuttaa,nyt myös saatavana uusia mansikkoja puuroon,Avot,ei tartte lähtiä mihinkään hälinän keskelle vaan voi samalla lukea rauhassa lehtiä ja katsoa aamuteeveetä.Takuulla halvempi ja ihan riittävä aamupala pyhäpäivälle ku kuitenki suurin osa laiskottelee

      • Anonyymi

        Mitenkäs noi mikrolla valmistetaan? Kokeilin työntää puuroa DVD-asemaan, mutta ei lämmennyt. Ja nyt on asema ihan takussa.


    • Anonyymi

      Ite laitoin nakin takapuoleen ja eipä nakki nauranu. No asun karhuvuoressa

      • Anonyymi

        ei oikeesti ole muualla kun muutamassa hotellissa joka aamu aamupalaa...yleensä kaikissa kaupungeissa on samat paikat jotka pitää firmoille lounaitakin. vaasassa on usempi mutta tietty pakko kun tehtaat pyörii,luulisi kyllä että täälläkin on


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe