Mun poikaystävän vehje ei mahtunut sisälle...

Anonyymi

Olen aivan kauhuissani mitä nyt pitäisi tehdä. Ei se ollut edes kovin iso, semmonen perus nakki. Ei menny sisään vaikka kuinka taiteiltiin. Poikaystävästä ei oo tän jälkeen kuulunu, pelkään että se jättää mut.

27

5510

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisin tulla tarkistaa sun vitun. Kokeillaan miten se toimii. Ok?

      • Anonyymi

        Delaa idiootti


    • Joillain naisilla on tosi tiukka se ensimmäinen kerta. Sellaiset ei ehkä usko, ketkä eivät ole kokeneet sellaista.

      Itse olen tarjoutunut harjottelu kaveriksi juurikin tuota varten, eli hoidetaan se ensimmäinen kerta alta pois kaltaiseni neutraalin kaverin kanssa, kehen ei tarvitse tehdä mitään vaikutusta. Pääsee harjottelemaan myöskin suihinottoa, sekä kokeilemaan erilaisia asentoja. Hommaan on helpompi lähteä sitten myöhemmin sen tulevan poikaystävänsä kanssa kun on hieman kokemusta.
      Löytyy pyytämättä ja nolostelematta liukuvoiteet ensikertaan.

      Kyllä minulle voi kirjoittaa. Kuka ensikertalainen nyt apua tarvitseekaan. Aloittaja, vaiko joku samassa tilanteessa oleva.

      • Anonyymi

        Pittääpä toivoa ettei Ap. törmää sinullaiseen puoskariin, teet parhaasi ettei Ap. halua ikinä enää miestä käsittelysi jälkeen.


    • Kunnon esileikki saa sut aukenemaan ja kiimasta märäksi niin että mulkku luisuu sisään
      . . Apua voin tarjota jos on vielänkokemston ja haluaa onnistua saamaan kunnolla sisään . Vaikka kolmanneksi pyöräksi

      • Anonyymi

        Idiootit täällä tyrkyttää itteensä hyi hemmetti


    • Anonyymi

      Oletko vielä posliini? Olisko ollut vielä liian tiukkaa tavaraa.

    • Anonyymi

      Paljos on ikää nimittäin voisin tullakki

      • Anonyymi

        Et hitossa vois


      • Anonyymi

        Olisi ehkä hyvä päästä avioparin kanssa opettelemaan.
        Nainen voisi neuvoa mitä minun tulee tehdä ja mies voisi poistaa neitsyyteni.
        Löytyisikö sopivaa avioparin?


      • Anonyymi

        Haye
        Waxaan leenahay saddex wiil oo Soomaali ah. Ku caawin kara sua. Ninkayaga Finnishka ah wuxuu raadinayaa sut. Markaa aynu is guursano.


    • Anonyymi

      Harvemmin kuulee, että jätkä jättää sen takia et olis liian tiukka. Saattaa olla että kuvittelee epäonnistuneensa ja häpeää sitä.
      Esileikki on tärkeetä. Nuolemista, sormettamista, pieniä leluja, tarvittaessa liukkaria jne.
      Itse ostaisin jonkin pienen vibraattorin millä voi harjoitella ensin itsekseen ja myöhemmin vaikka kundin kanssa. Jos tarpeen ni voi hankkia vielä vähän isomman myöhemmin.
      Kehut vaan että sil on niin iso kulli ja jos ei mahdu niin runkkaa tai ota suihin niin en usko että kundi lähtee kulumallakaan :)

      • Anonyymi

        Nythän oli tytöstä kysymys, ei siitä mulkusta suuhun. Ja mikä pakko se on tyrkyttää moloa poskeen? Ja vielä tuon ikäiselle tytölle. Sun mielestä suihinottoko on sitä parasta esileikkiä tytölle? Meet vaan fantasioinesi pokesta opit ottaan ja vetään käteen, muista ottaa kavereiltasi suihin. Ja työntele sitä megavibraa persläpeesi samalla. Mistä teitä sadisteja oikein sikiää niin paljon, maksimoitu tuska ja kauhu tyttö paralle? Torquemada olisi ollut todella ylpeä sinusta.


    • Anonyymi

      Ei survomista tarvitse harrastaa.

      • Anonyymi

        Ap taas näitä trolli hörhöjä


    • Anonyymi

      Saatana, kyllä se sinne menee kun kunnolla lykkäsee. Jos ei mene niin sillä ole sitten muuta tekoa kun kuseminen tuolla vitulla.

    • Anonyymi

      sun poikaystäväsi nimi tais olla uuno, eikä se nyt maailman loppu ole vaikka häippäs kysyy äiteeltää. mikä hoppukiire sulla nyt oli, ehit vielä törmätä mieheen joka hoitaa homman.

      • Anonyymi

        Kaverit ovat päässeet jo neitsyydestä ja ovat suosittuja kundien kanssa.
        Haluaisin itsekkin päästä neitsyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverit ovat päässeet jo neitsyydestä ja ovat suosittuja kundien kanssa.
        Haluaisin itsekkin päästä neitsyydestä.

        Siis säkin olet niitä jotka haluavat kyläpyöräksi.
        Tee sinä ja muut kaltaisesi pesäero kavereistasi ja tuollaisista kundeista.


    • Anonyymi

      Muistan vastaavan ongelma nuoruudesta erään partnerin kanssa. Kalusta terska upposi sisään, mutta syvemmälle ei päästy vaikka mitä yritti.

      Yritykset jäi siihen, joten ei tietoa mikä lääkkeeksi. Joku häneen on kuitenkin mahtunut kun mukuloitakin on jo 3 :D

    • Anonyymi

      Minulle kävi kerran samoin. Kaverin muija halusi minulta enemmän ku kuin kaveruutta ja ajauduttiin hommiin. No eihän siitä mitään tullu ku typyllä oli niin tiukka ettei kaluni mahtunu sinne. Siinä vähän aikaa pyörittiin, väännettiin ja käännettiin mut ei onnistunu.

      -mies33

    • Anonyymi

      Höpöjuttu.Aina vitu leviää kutsuvaksi.

    • Anonyymi

      haluatko kokeilla hellän miehen kans, nuolen sut ensin kosteaksi, mulla keskiko 65mm paksu sopii varmaan kun saan sut kosteaksi

    • Anonyymi

      Voi olla kalvo vika käy gynekologilla.
      Harvinainen immenkalvon tapainen jakaa emätin tilan.
      Huomattiin hääyönä.
      Kivuton nopea homma gynellä.

    • Anonyymi

      Ehkä oletkin trolli, koska sanot poikaystäväsi kullia nakiksi? Et ole vielä valmis seksielämään tai sulla kenties on gynekologin toimenpidettä vaativa immenkalvo (mikä on kylläkin harvinainen juttu).

    • Anonyymi

      No ei oo kovin fiksu poikaystävä jos ton takia lähtee mäkeen.... Ite oisin ainaki tehny parhaani että se kyrpä saahaan sisään, jos ei sil kertaa niin sit ajan kanssa :) Se ei kai sit selvästikkään oikeasti rakasta sua, ja tuntuu et on halunnu olla sun kaa vaa seksin takia.

    • Anonyymi

      Hei! Ku­tsumme sinu­­t kä­­ymään u­udessa cha­­tis­­sa! Mei­­tä on yl­­­i miljo­­­ona! 👉 http://seisinka.net/H/H4i6L6

    Ketjusta on poistettu 77 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3792
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1480
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1184
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      59
      1051
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe