Olisiko tunteista kertominen tilanteessani :
Tyhmää?
Tyhmänrohkeaa?
Uhkarohkeaa?
Itsekästä?
Ihan ok?
Miks on ihan helppo sanoa rakastavansa tai tykkäävänsä suklaasta mut samat sanat toista ihmistä kohtaan takertuu kurkkuun ja tuntuu pudotukselta tyhjyyteen ilman tietoa onko alapuolella verkkoa vai ei.
Tunteista kertominen
10
87
Vastaukset
- Anonyymi
Koska, pelkäämme hylätyksi tulemista, meillä kaikilla on ikäviä kokemuksia siitä!
- Anonyymi
Tunteet ovat karkeasti ilmaistuna vahvoja kuin mitkä, ei voi verrata ruokakulttuuriin millään lailla.
Jokaisella omanlainen tapa ilmaista tunnetila toiselle, vastaanottokin vaihtelee laidasta laitaan.
Itsellä pitäisi olla toisesta jotain mututuntemusta, onko yhtään samansuuntaista tunnetta. Sulla varmaan on, tuskin noin vaan rakkaustuntemuksia ajattelit ilmaista.
Sopiva hellä hetki, niin eiköhän sanat ja hellyys palkita sulle toivomallasi tavalla. - Anonyymi
Melkein aina tunteista kertominen on Ok. Yleensä toinen reagoi siihen kertomalla omistaan. Sillä tilanne selviää helposti. Ei tartte vuosia märehtiä asiaa. Kertominen ei tosiaan ole mikään teko, eikä sen tarvi johtaa mihinkään. Se on ajatusten vaihtoa vaan. Normaalit täysikasvuiset ihmiset voivat samassa keskustelussa todeta vaikkapa, että ei ole toivoa tai mahdollista tulla mistään mitään. Tai sitten voi innostua sopimaan treffeistä. Kuka tietää.
- Anonyymi
Ei kerro aina. Minä keräsin rohkeuteni ja kerroin, kadun sitä ainiaan. Voi olla tietysti, ettei muista koko puhelua..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kerro aina. Minä keräsin rohkeuteni ja kerroin, kadun sitä ainiaan. Voi olla tietysti, ettei muista koko puhelua..
Miksi kadut?
Kannatan kyllä kertomista, varsinkin jos olette vielä tekemisissä irl jolloin se on luonnollisempi ja läheisempi tapa kuin vain heittää esim.viestillä kun ei muutakaan yhteyttä ole. Silloin näkee toisen reaktion asiaan suoraan ja ehkä ei niin helposti tule väärinkäsityksiäkään puolin ja toisin. Tottakai se on aina riskialtista ja pakkien riski on aina olemassa, mutta kun miettii kumpi on loppupelissä kamalampaa tieto ja tuska vai pilvilinnojen rakentelu aivan turhaan.
Jos olette paljonkin tekemisissä niin tunnustele ensin maaperää. Tee havainnointeja siitä millainen hän on seurassasi, miten käyttäytyy, elekieli jne. Ne antavat paljon tietoa siitä voisiko tunne olla molemminpuolinen. Luota vaistoosi!- Anonyymi
Mielestäni kannattaa aina kertoa totuus tunteistaan jos ne ovat aitoja. En kadu sitä edelleenkään, vaikkei hän tuntenutkaan samoin. Ainoa mikä jäi harmittamaan, että hänelle koitui siitä ylimääräistä harmia ja se ei koskaan ollut tarkoitus. Eli siinä mielessä voi ajatella, että olin itsekäs. Kyseessä oli silti vain väärinkäsitys, sillä olin ymmärtänyt väärin hänen tilanteen.
- Anonyymi
Mikä on tilanteesi? Sehän se taitaisi ketoa miten olisi parasta toimia.
- Anonyymi
Tunteista puhumisen kannalta erittäin huono, eli siinä se vastaus tulikin..
- Anonyymi
Rohkeaa ja rohkeus on aina plussaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504