Sinut hameessa kaunis nainen.
Näkisinpä tänään
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hametta käytän kyllä mielellään kesällä, mutta pyöräillessä se hieman hankala vaate.
- Anonyymi
On, mutta näkisinpä naisen ihan missä asussa vaan..
- Anonyymi
...ja minä sinut ruutupaidassa, komea mies : )
??- Anonyymi
Mitä tarkoitat? Merkillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Merkillä.
Näin tänään miehen, jota muistutti hyvin paljon sinua/häntä, ja mietin, olitko sinä/hän ?
Farkkuhame oli päälläni tuolloin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin tänään miehen, jota muistutti hyvin paljon sinua/häntä, ja mietin, olitko sinä/hän ?
Farkkuhame oli päälläni tuolloin.Tänään kotona pelkästään.
- Anonyymi
Olinkin vaan säkissä kuin sika.
- Anonyymi
Kuinka niin?
- Anonyymi
No oonhan mä ollu hameessa ,tuo yks mekko on vähän tylsä
Mulla on nyt valkonen t-paita ja takki auki puoliks .
Istun varjossa.
Täytys tasata uniakin- Anonyymi
Allrigh, lämminkin on.
- Anonyymi
Mulla on tänään shortsit
- Anonyymi
Sekään ei olisi huono hänellä
- Anonyymi
söpöhän se olis, silleen...https://youtu.be/YnD19AcVHEc
miten vaan,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760