Näin kirjoitti toisaalla uskovainen koinisti. Hänelle on tärkeätä osoittaa että onecoin ei ole mikään huijaus. Niinpä niin ...
"ONECOIN EI OLE HUIJAUS.
SBS-Legal-sivuston mukaan Augsburgin käräjäoikeus julisti 9. kesäkuuta 2020 ensimmäisen tuomion rikosasioissa OneCoinin markkinointijärjestelmään liittyen. Oikeudenkäynnissä kaksi syytettyä, jotka työskentelivät OneCoinin myyntikumppaneina, VAPAUTETTIIN.
Käräjäoikeus antoi lausuntonsa myös OneCoin-markkinointijärjestelmän hyväksyttävyydestä, mikä tarkoittaa, että OneCoin EI OLE PYRAMIDI."
Voidaan tietenkin sopia että onecoin ei ole huijaus. Ei siinä mitään. Kyllä se minulle käy.
Mutta mitenkähän noin niinkuin tämän koinistin oma tuntemus asiasta on? Lieneekö hän tyytyväinen asiakas, vai tunteeko hän tulleensa kusetetuksi?
Nythän on niin, että maksamiaan euroja vastaan hän on saanut koulutuspaketin ilmaisia onecoineja. Toivottavasti koulutuspaketeista on ollut hyötyä, koska saaduilla ilmaisilla onecoineilla ei voi tehdä mitään. Taikka voisihan niitä käyttää dealshakerissa, JOS siellä olisi jotain ostettavaa (muahahmuahhahhaaaaa).
Asioiden tässä vaiheessa voinemme sopia tämän koinistin kanssa että "ei, ei se ole huijaus" (muahahamuahhaaa). Oletko muuten nyt tyytyväinen asioiden tilaan? Oletko kenties tyytyväinen asiakas?
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHHAAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!
Faktaa onecoinista
4
177
Vastaukset 4
- Anonyymi
Jos kaupataan valuuttaa ja sitten selviää, että valuutalla ei olekaan mitään arvoa niin kyllä se hiukan huijaukselta kuulostaa. Vaikuttaa vähän samalta kuin wincapita ja ternimaitokusetus aikoinaan.
- Anonyymi
Kohta kauppapaikat aukeavat.
- Anonyymi
Ihanaa,,, leijonat,,, ihahhhaaa
- Anonyymi
Jokohan juhannuksena Coinit kelpaa lähikaupassa kun menee makkaraa ja kaljaa hakeen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921622
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4091082- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t183969- 93867
- 64643
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171624- 37618