Surullista katsoa, kuinka vihreät ja vasemmisto sosiaalidemokraattien ja keskustan tuella raahaa maahan lasten raiskaajia ja pyrkii poistamaan Suomen valtion rajoja ja näin koko itsenäistä valtioita.
Vaikka lasten raiskaaminen ja Suomen tuhoaminen on näiden puolueiden mielestä ihan jees juttu, niin onneksi meillä on vielä toivoa.
Nimittäin persut. Ei luovuteta Suomea.
Kiitos persut, Suomen pelastaja.
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se menee. Hullut on aatteet ja haaveet hallituksen äänestäjillä, varmaan koostuu pääasiassa mamu taustaisista ja parikymppisistä sinisilmäisistä nuorista.
- Anonyymi
Kohta turunpuukkomies taas torilla vapaana.
- Anonyymi
Olen myös kuullut, että vihervasemmisto haluaa tuhota Suomen.
Siksi äänestän perussuomalaisia!- Anonyymi
Vihervasemmisto edustaa puhdasta pahuutta.
Pimeyden Ruhtinas katselee kateellisena vihervasurien touhua. ”Miten ne pystyvät tuollaiseen pahuuteen?” pohtii Belsebub. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihervasemmisto edustaa puhdasta pahuutta.
Pimeyden Ruhtinas katselee kateellisena vihervasurien touhua. ”Miten ne pystyvät tuollaiseen pahuuteen?” pohtii Belsebub.Fanaatikkoja ei pidättele mikään pakko saada hyysätä ISIKSIÄ noita pään katkojia
- Anonyymi
Olen tavallista tyhmempi koulupudokas, rasismiin taipuvainen, siksi äänestän Persuja.
- Anonyymi
Persut raiskaavat kyllä ihan itse. Ei siihen ulkomaalaisia tarvita. Hankamäen kirjassakin (persujen raamatussa) sanottiin, että suostumusta ei tarvitse kysellä.
- Anonyymi
Ja ”työmies” on kuulemma saanut raiskauksesta tuomion.
- Anonyymi
Kyllä oli ihanan aurinkoinen päivä meille perussuomalaisille, kyllä Luojakin mietä suosii. Mietin aamulla, mitä kaikkea puoluetoverit tekevät näin ihanana päivänä. Jussi napsuttelee jalkavaimoaan, Teuvo korkkaa aamun ensimmäistä tasoittavaa ja Laura laskee maapallon ikää paimenten kantakirjasta. Kyllä meidän kelpaa!
- Anonyymi
Yllättäen vihreiden ja vasemmistoliiton jäsenet täällä puolustelemassa pakolaisten raiskauksia.
Aika epeleitä ovat kyllä. - Anonyymi
Ei anneta Suomen tuhoajien voittaa. Kyllä nuo kansallisvaltion tuhoajat vielä ymmärtävät oman pahuutensa. Go persut go!
- Anonyymi
Anon Go Metal joutui kansainväliseen boikottiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117