ajelehtii Väliliha-Meren lempeillä aalloilla.
Lautan päällä kyyristelee joukko apinoita.
Ovatko Persut matkalla Uuteen Maailmaan?
Vai meneekö siinä valepukuisten huumediilereitten uusin kuljetus kotimaasta vieraaseen valtakuntaan?
Valtakuntaan, jossa Peppi Pitkätossun isä on ei-toivottu vieras ja Herra Tossavainen makoilee vain kotisohvalla.
Vai makoileeko se kenties lähipankin seinustalla ja saa banaaneja suoraan pankin ulkoseinässä olevasta runsaudensarvesta?
Mistäpä sitä kukaan tietäisi.
Apinoillahan on aina vientiä.
Jos ei koe-eläinlaitoksella, niin sitten yleisillä keskustelupalstoilla, missä mennään riman ylitse, vaikka maataan sen alla.
Hupaisaa...
Vanhoista lavanpohjista rakennettu lautta
Anonyymi
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
70 ? , ei uskoisi
- Anonyymi
Ei kai tämä mikään uskonasia olekaan?
- Anonyymi
Osui ja upposi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui ja upposi?
Osui ja upposi ?
- Anonyymi
Ruunella taas aloitus apinoista. Niin sääli palstan vanhinta miestä.
- Anonyymi
Härregyyyyyy!
- Anonyymi
Ai että vanhojan lauttoja välimerellä. No nuo Costa Luminosa tai Costa Pacifican on pikkasen isompia kun Tallinnan lautat.
Kansien määrä 17
Pituus 290,20 m
Leveys 35,50 m
https://fi.wikipedia.org/wiki/Costa_Pacifica - Anonyymi
Olisikohan ollut Keskustan Marttakerhon yksityisristeily?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181