Huomaatko jos joku on sinuun ihastunut?

Anonyymi

Minä olen käyttäytynyt aivan sekavasti. Yritän olla pokkana, mutta en pysty. Melkeinpä säpsähdän toisen nähdessäni. Tuntuu, että jännite on niin suuri etten pysty edes katsomaan enää kohti. Ja olen tosi kireä koko ajan. Kuitenkin salaa ihailen ja kaipaan ja kuitenkin tiedän että tilanteesta johtuen en edes voi edetä. Ärsyttää se, etten voi hallita tunteitani hänen läsnäollessa. Ja miten voin edes tuntea näin voimakasta vetovoimaa? Ihan järkyttävää.

78

2959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu, itseäni myös naurattaa oma käytökseni ihastukseni seurassa... toivottavasti en ole rasittava! En ole vain ikinä tuntenut tällä tavalla ketään toista kohtaan.
      En osaa sanoa, kuinka hyvin huomaan muiden ihastusta itseeni. Kyllä joskus ainakin tullut huomattua semmoisesta tietystä katseesta ja hymystä.
      Saanko udella, miksi et pysty etenemään?

• Anonyymi

Osaatko sanoa, mikä hänessä vetoaa fyysisesti? Tai, haluatko? :)

• Anonyymi

Mua kans kiinnostaa mikset voi edetä. Etkö voi laittaa viestiä, kirjoittaa kirjettä, soittaa tai puhua kasvotusten.

• Anonyymi

Mull täysin samat ongelmat. 🤯

• Anonyymi

Kyllä ihastumisen huomaa, samoin huomaa seksuaalisen halun, kumpaakaan ei voi peittää, vaikka miten yrittäisi. Kukaan ei voi hallita tunteitaan, ainoastaan tekojaan voi hallita, ja ajatuksiaan jossain määrin, jos tietää miten se tehdään, mutta sekin on silti vaikeaa. Minusta ei kannata pyrkiä siihen edes, että pakonomaisesti yrittäisi hallita tunteitaan, vaan keskittyä siihen, mihin huomionsa ja ajatuksensa suuntaa. Vetovoimalle ei voi mitään, sitä joko on tai ei ole, kukaan ei tiedä mistä se syntyy.

• Anonyymi

Noinhan se on. Täytyy keskittyä siihen mihin voi eli siihen mihin suuntaa ajatuksensa. Voiko olla niin, että halu ja ihastus on voimakasta, koska toinenkin tuntee niin. Mulla kävi niin, että mikäli katsomme toisiamme silmiin en pysty ajattelemaan kuin hänen suutelemistaan ja sanat sekoaa ja ne sanat sekoaa myös hänellä. Jos hän ei katso minuun, pystymme juttelemaan asia asiaa. Tää on vaikeaa ja kiusallista. Järki käskee ottamaan rauhallisesti ja unohtamaan. Tunteet ohjais pyrkimään syliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se on. Täytyy keskittyä siihen mihin voi eli siihen mihin suuntaa ajatuksensa. Voiko olla niin, että halu ja ihastus on voimakasta, koska toinenkin tuntee niin. Mulla kävi niin, että mikäli katsomme toisiamme silmiin en pysty ajattelemaan kuin hänen suutelemistaan ja sanat sekoaa ja ne sanat sekoaa myös hänellä. Jos hän ei katso minuun, pystymme juttelemaan asia asiaa. Tää on vaikeaa ja kiusallista. Järki käskee ottamaan rauhallisesti ja unohtamaan. Tunteet ohjais pyrkimään syliin.

Varmaan tosi yksilöllistä, minä olen aika reaktiivinen noissa asioissa, mutta kun näistä on puhuttu ystävien kanssa, niin kaikki eivät ole. Kun minä olen ihastunut tai rakastunut, niin tämän henkilön toiminta vaikuttaa paljon, jos hän katsoo minua jotenkin tunteellisesti tai seksuaalisesti, niin reagoin siihen vastaavasti, mutta jos hän käyttäytyy neutraalin asiallisesti, niin silloin kyllä minäkin käyttäydyn, kykenen aika helposti hillitsemään fyysisiä yllykkeitä niin kuin suuteleminen esimerkiksi, eikä niitä tulekaan, vaikka olisin ihastunut, jos toinen ei jotenkin yllytä.

Minun on kaikkien vaikein hillitä puhumisen tarvetta, olen puhelias, ja jos olen ihastunut, niin haluaisin jakaa ajatuksiani ihastuksen kohteen kanssa melkein jatkuvasti, mutta en tietenkään tee sellaista, jos se ei ole mahdollista, mutta otan kyllä liian usein kontaktia, ja siitä yleensä huomaakin, että olen ihastunut, vaikka puhun kyllä kaikille muillekin, mutta se lisääntyy tuossa tilanteessa selvästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan tosi yksilöllistä, minä olen aika reaktiivinen noissa asioissa, mutta kun näistä on puhuttu ystävien kanssa, niin kaikki eivät ole. Kun minä olen ihastunut tai rakastunut, niin tämän henkilön toiminta vaikuttaa paljon, jos hän katsoo minua jotenkin tunteellisesti tai seksuaalisesti, niin reagoin siihen vastaavasti, mutta jos hän käyttäytyy neutraalin asiallisesti, niin silloin kyllä minäkin käyttäydyn, kykenen aika helposti hillitsemään fyysisiä yllykkeitä niin kuin suuteleminen esimerkiksi, eikä niitä tulekaan, vaikka olisin ihastunut, jos toinen ei jotenkin yllytä.

Minun on kaikkien vaikein hillitä puhumisen tarvetta, olen puhelias, ja jos olen ihastunut, niin haluaisin jakaa ajatuksiani ihastuksen kohteen kanssa melkein jatkuvasti, mutta en tietenkään tee sellaista, jos se ei ole mahdollista, mutta otan kyllä liian usein kontaktia, ja siitä yleensä huomaakin, että olen ihastunut, vaikka puhun kyllä kaikille muillekin, mutta se lisääntyy tuossa tilanteessa selvästi.

Tuon vuoksi minä kykenen olemaan ystävä, vaikka olisin ihastunut, kun voin siinä kumminkin toteuttaa tuota tärkeintä asiaa, eli puhumista, ja jos toinen käyttäytyy kuin ystävä, eikä katsele minua muulla tavalla, niin en silloin paljoakaan ajattele tunneasioita, ja vielä vähemmän seksiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon vuoksi minä kykenen olemaan ystävä, vaikka olisin ihastunut, kun voin siinä kumminkin toteuttaa tuota tärkeintä asiaa, eli puhumista, ja jos toinen käyttäytyy kuin ystävä, eikä katsele minua muulla tavalla, niin en silloin paljoakaan ajattele tunneasioita, ja vielä vähemmän seksiä.

Itsekin pystyn ihastuneena ystävyyteen. Usein on käynytkin niin etten ole saanut ihastuneena tunteille vastakaikua mutta siitä on kehittynyt hyvä ystävyys ja ihastumisen tunteet laantuvat aikanaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekin pystyn ihastuneena ystävyyteen. Usein on käynytkin niin etten ole saanut ihastuneena tunteille vastakaikua mutta siitä on kehittynyt hyvä ystävyys ja ihastumisen tunteet laantuvat aikanaan.

Minulla ei oikeastaan ole paljon kokemusta asiasta, kun yleensä ihastun vasta, jos toinen ensin osoittaa kiinnostusta, mutta tiedän, että pystyn siihen, jos toinen ei tee mitään ystävyyteen sopimatonta, koska olen huomannut, että en oma-aloitteisesti kovin usein ajattele mitään seksuaalista, niin minulla ei sen suhteen tule ongelmia, ellei toinen aloita jotain. Pahin ongelma on tuo riivattu verbaalisen kommunikaation tarve, sitä saan kyllä aika täysillä hillitä ihastuneena, jos ei ole mahdollista, ja siihen en tarvitse todellakaan toisen aloitetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä kuulostaa myös liian tutulta. Jotain ihan muuta tulee mieleen mitä pitäis.

• Anonyymi

Joistakin naisista huomaan kyllä sen, jos tuntee fyysistä vetovoimaa itseäni kohtaan. Mikroilmeet voi paljastaa, sivuun katselu katsekontaktin sijaan ja hermostunut hymyily -kombo, muu levoton liikehdintä (ihan söpöä ;)). Myöskin hiusten pyörittely voi olla tällainen merkki.

• Anonyymi

Olen kyllä huomannut erään ihastuneen minuun. Merkit on niin selkeät. Hän on kaikkien muiden seurassa rento ja puhelias, mutta minun kanssani sekoilee sanoissaan ja on vähän jännittyneen/ujon oloinen, vaikka ei vaikuta muuten yhtään ujolta. Kaikki katseet ja pienet huomionosoituksetkin on aika selkeitä.

Olen itsekin ihastunut, mutta olosuhteet ovat mahdottomat.

• Anonyymi

Mahdottomat olosuhteet sinun vai toisen puolelta? Tai mitä tarkoitat mahdottomalla?

• Anonyymi

Itse käyttäydyn ihastuneena juuri noin. En tiedä olenko edes yrittänyt peittää sitä, mutta tuota jännittyneisyyttä ja ujoutta hänen seurassaan ei oikein pystykään peitellä, kun tavarat lentelee käsistä yms. En kyllä tietenkään mitään suoraa ole sanonut sillä tilanne myös mahdoton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahdottomat olosuhteet sinun vai toisen puolelta? Tai mitä tarkoitat mahdottomalla?

Mahdottomat monellta tavoin kummaltakin puolelta. Jos eivät olisi, en pelkäisi ottaa askeleita. Sellainen ei pelota, vaan se mitä tunnen ja koen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahdottomat monellta tavoin kummaltakin puolelta. Jos eivät olisi, en pelkäisi ottaa askeleita. Sellainen ei pelota, vaan se mitä tunnen ja koen.

Mikä niissä tunteissa pelottaa? Tai minkä koet pelottavana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä niissä tunteissa pelottaa? Tai minkä koet pelottavana?

Kiitos kun kysyit. Tätä on hyvä työstää. Ehkä tunteideni hallitsemattomuus tietyllä tavoin. En myöskään halua tungetella tietenkään, pystyn ystävyyteen itsekin. Eihän se toisen syy ole, että minä näin tunnen kuten tunnen. Tosin vaikuttaa siltä, ettei hän ole pahoillaan. Ehkä huvittunut. En tiedä enää mistään mitään. Onneksi on kesä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kun kysyit. Tätä on hyvä työstää. Ehkä tunteideni hallitsemattomuus tietyllä tavoin. En myöskään halua tungetella tietenkään, pystyn ystävyyteen itsekin. Eihän se toisen syy ole, että minä näin tunnen kuten tunnen. Tosin vaikuttaa siltä, ettei hän ole pahoillaan. Ehkä huvittunut. En tiedä enää mistään mitään. Onneksi on kesä.

Etkö kirjoittanut että olet huomannut hänessä ihastumisen merkit sinua kohtaan? Miksi hän olisi huvittunut? Tai kokisi sinut tungettelevana?
        Vai oliko se jonkun muun kirjoitus...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö kirjoittanut että olet huomannut hänessä ihastumisen merkit sinua kohtaan? Miksi hän olisi huvittunut? Tai kokisi sinut tungettelevana?
        Vai oliko se jonkun muun kirjoitus...?

Se oli jonkun muun. Itse pohdin, että huomaakohan hän minun tunteeni.

• Anonyymi

Kyllä sen huomaa. Omasta käytöksestä uskoisin olevan myös helppo tulkita ihastumista. En sitä tahdo peitelläkään. Omat rajat vedän tällä hetkellä siihen, etten tahdo käyttäytyä tungettelevasti tai tunnustaa tunteitani, vaikka uskon toisenkin olevan kiinnostunut. Paljon olen jättänyt tekemättä ja sanomatta, yrittänyt pysyä ystävälinjalla vain koska tilanne täälläkin melko mahdoton. Uskon, että toinen ei loppujenlopuksi olisi valmis mihinkään suurempaan.

• Anonyymi

Itse pelkään juurikin tätä että toinen ei usko että olisin valmis suurempaan elämänmuutokseen.. vaikka nimenomaan olen. Kaikki ei aina ulospäin näytä siltä mitä todellisuudessa on. Ei kannata tehdä oletuksia asioista.

• Anonyymi

Minne tämä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse pelkään juurikin tätä että toinen ei usko että olisin valmis suurempaan elämänmuutokseen.. vaikka nimenomaan olen. Kaikki ei aina ulospäin näytä siltä mitä todellisuudessa on. Ei kannata tehdä oletuksia asioista.

Oletko uskaltanut kertoa ajatuksistasi tai tunteista toista kohtaan..?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekään en tahdo tehdä oletuksia. Enkä teekään. Mutta en silti uskalla toimia kun se tuntuisi jopa röyhkeältä olettaa jotain muuta, kuin miltä se näyttää.
        Jos ymmärrät mitä tarkoitan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko uskaltanut kertoa ajatuksistasi tai tunteista toista kohtaan..?

Ei ole vielä tullut sopivaa tilaisuutta siihen. Heh koska tilanne on mahdoton :D mutta haluaisin kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ette voi keskustella asiasta, en tajua miksi ihmiset eivät voi puhua avoimesti, mikä siinä puhumisessa on niin vaikeaa, eikö molemmille osapuolille olisi helpompaa, jos selkeästi sovittaisiin miten toimitaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tiedät ja uskot että elämäntilanteesi saattaa aiheuttaa väärinkäsityksiä sen suhteen kannattaako sinua lähestyä, niin eikö kannattaisi jotenkin oikaista häntä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tiedät ja uskot että elämäntilanteesi saattaa aiheuttaa väärinkäsityksiä sen suhteen kannattaako sinua lähestyä, niin eikö kannattaisi jotenkin oikaista häntä?

Oikaisisin ehdottomasti jos vain joskus pääsisin tilanteeseen jossa se olisi luonnollista selventää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikaisisin ehdottomasti jos vain joskus pääsisin tilanteeseen jossa se olisi luonnollista selventää.

Voihan siihen aiheeseen jonkin aasinsillan kehittää. Luontevaa tilannetta ei välttämättä tule just niiden oletusten vuoksi...

• Anonyymi

Toi on kyllä este, jos toisesta tulee vaikutelma ettei ole tosissaan. Eihän sellaiseen voi luottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ette voi keskustella asiasta, en tajua miksi ihmiset eivät voi puhua avoimesti, mikä siinä puhumisessa on niin vaikeaa, eikö molemmille osapuolille olisi helpompaa, jos selkeästi sovittaisiin miten toimitaan?

Ei ole mitään sovittavaa... kun ei ole mitään tapahtunut ja kuitenkin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään sovittavaa... kun ei ole mitään tapahtunut ja kuitenkin on.

Jos ei ole mitään kesken olevaa asiaa, miksi sitten vatvoa tyhjää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan siihen aiheeseen jonkin aasinsillan kehittää. Luontevaa tilannetta ei välttämättä tule just niiden oletusten vuoksi...

Näin on, turha jäädä odottamaan luontevaa tilannetta. Hankaliin puheenaiheisiin ei tule koskaan sopivaa kohtaa ja sitten niitä siirtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on, turha jäädä odottamaan luontevaa tilannetta. Hankaliin puheenaiheisiin ei tule koskaan sopivaa kohtaa ja sitten niitä siirtää.

Itse jos olisin jäänyt odottamaan "luontevia tilanteita", en olisi koskaan ollut parisuhteessa. Nykyään nuoret ja osa vanhemmistakin näyttää jäävän odottamaan, että asiat edistyvät itsestään. Tavat on muuttuneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse jos olisin jäänyt odottamaan "luontevia tilanteita", en olisi koskaan ollut parisuhteessa. Nykyään nuoret ja osa vanhemmistakin näyttää jäävän odottamaan, että asiat edistyvät itsestään. Tavat on muuttuneet.

Minustakin tavat on muuttuneet tosi paljon, nuoret ei enää lähesty toisiaan bileissä, ja muissa vastaavissa, niin kuin ennen. Saa nähdä pahentaako korona vielä asiaa entisestään.

• Anonyymi

Ja kaikilla taas mahdoton tilanne.

• Anonyymi

No niinpä 🙄😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä 🙄😂

Ehkä se vähän kuuluu asiaan. ☻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se vähän kuuluu asiaan. ☻

Kuuluu, kuuluu. Oma tilanteenikin "täysin mahdoton". 😉😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuluu, kuuluu. Oma tilanteenikin "täysin mahdoton". 😉😁

Minä luulen, että meille näitä mahdottomia ihastumisia tulee helpommin, kuin muille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä luulen, että meille näitä mahdottomia ihastumisia tulee helpommin, kuin muille.

Kenelle meille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle meille?

Tarkoitti varmaan naisiin ihastuville naisille...
        Ainakin me varmaan pidetään ihastuksiamme poikkeuksetta mahdottomina...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitti varmaan naisiin ihastuville naisille...
        Ainakin me varmaan pidetään ihastuksiamme poikkeuksetta mahdottomina...

En minä ainakaan noin ajattele, ellei siihen ole todellista syytä.

• Anonyymi

Kun rakkaus astuu huoneeseen, lentää järki ulos ikkunasta ☺

• Anonyymi

Kenellä lentää, kenellä ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenellä lentää, kenellä ei.

On muuten tieteellisesti todistettu, et kun ihminen OIKEESTI rakastuu, hän, "tyhmenee", et oo vielä kokenu oikeeta rakkautta 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On muuten tieteellisesti todistettu, et kun ihminen OIKEESTI rakastuu, hän, "tyhmenee", et oo vielä kokenu oikeeta rakkautta 😘

No siinäpähän tyhmenette.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siinäpähän tyhmenette.

Vaikutat mukavalta tyypiltä XD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikutat mukavalta tyypiltä XD

Kiitos samoin.

• Anonyymi

No ihastuin työkaveriini ja koin noita samoja tuntemuksia kuin säkin, mutta olen yrittänyt itselleni järkeillä tämän homman tiimoilta ja jätän työkaverini rauhaan ylimääräisiltä huomionosoituksilta tai katseilta koska epäilen heteroksi. Toivottavasti sulla menee paremmin :D

• Anonyymi

Eikö teitä kyllästytä ja turhauta olla pitkään tilanteessa, joka ei etene eikä selviä mihinkään suuntaan? Vai puuttuuko teiltä taitoja selvittää asioita ja viedä niitä eteenpäin?

• Anonyymi

Kyllä turhauttaa, suututtaa, kyllästyttää!!! Mitä tekee sosiaalisilla taidoilla, jos niitä ei voi käyttää? Hittoako minä sille voin, jos toinen osapuoli on niin rajoittunut, ettei osaa katsoa asiaa laajemmin! Eikä todellakaan ole tapanani roikkua tällaisissa tilanteissa, on kyllä ihan ainutkertainen juttu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä turhauttaa, suututtaa, kyllästyttää!!! Mitä tekee sosiaalisilla taidoilla, jos niitä ei voi käyttää? Hittoako minä sille voin, jos toinen osapuoli on niin rajoittunut, ettei osaa katsoa asiaa laajemmin! Eikä todellakaan ole tapanani roikkua tällaisissa tilanteissa, on kyllä ihan ainutkertainen juttu!

Hui!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat laajemmin katsomisella? Että pitäisi ymmärtää jotain kokonaisuudesta?

Ja eikös sosiaaliset taidot koske molempia? Vai onko täysin toisesta osapuolesta kiinni eteneminen, sinä et voi tehdä mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat laajemmin katsomisella? Että pitäisi ymmärtää jotain kokonaisuudesta?

Ja eikös sosiaaliset taidot koske molempia? Vai onko täysin toisesta osapuolesta kiinni eteneminen, sinä et voi tehdä mitään?

Tarkoitin omia sosiaalisia taitojani! Ja täysin on koko juttu toisesta osapuolesta kiinni! Eikö laajemmin katsominen tarkoita, ettei juutu itsepäisesti johonkin rajoittuneeseen näkökulmaan!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin omia sosiaalisia taitojani! Ja täysin on koko juttu toisesta osapuolesta kiinni! Eikö laajemmin katsominen tarkoita, ettei juutu itsepäisesti johonkin rajoittuneeseen näkökulmaan!!

Ei se ole laajaa jos jämähtää yhteen rajoittuneeseen näkökulmaan. Olet tarjonnut hänelle muita /toisia näkökulmia?
        Jos toinen on sanonut tilanteelle kyllä, ja toinen vastaa ei, niin silloin se tosiaan on vain toisesta kiinni...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole laajaa jos jämähtää yhteen rajoittuneeseen näkökulmaan. Olet tarjonnut hänelle muita /toisia näkökulmia?
        Jos toinen on sanonut tilanteelle kyllä, ja toinen vastaa ei, niin silloin se tosiaan on vain toisesta kiinni...

Olen tarjonnut, mutta hänelle ei käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tarjonnut, mutta hänelle ei käy.

Et voi tehdä mitään sille, jos toinen ei tule mitenkään vastaan. Itsekin olen ollut vähän samantapaisessa tilanteessa, jos ymmärsin oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi tehdä mitään sille, jos toinen ei tule mitenkään vastaan. Itsekin olen ollut vähän samantapaisessa tilanteessa, jos ymmärsin oikein.

Niin tiedän sen, että en voi tehdä mitään, mutta ärsyttää kumminkin.

• Anonyymi

Vitsi tän palstan uudistus meni vielä huonommaksi. Etusivulla ei edes näy milloin tähän on viimeksi kirjoitettu. Ja muutenkin se uusin vastaus voi olla jossain tuolla välissä ja aina saa etsiä. Huoh.....

Mut joo ite oon vellonut ihastuksissani jo monta vuotta. En vaan voi tehä asialle mitään. En pidä itestäni

• Anonyymi

Palstauudistus käy todella hermoille!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstauudistus käy todella hermoille!!

On tosiaan vaivalloinen systeemi. Saa nähdä jaksaako kauaa seurata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tosiaan vaivalloinen systeemi. Saa nähdä jaksaako kauaa seurata.

Mitä tälle on tehty ja tärkein kysymys kuuluu miksi, hyvä kun osasi käyttää...

• Anonyymi

Suomi24 on alamäessä jo toista vuosikymmentä peräkkäin.

• Anonyymi

Toisaalta tämä ihastus myös antaa energiaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tälle on tehty ja tärkein kysymys kuuluu miksi, hyvä kun osasi käyttää...

Näköjään on muuttunut. Heikko käytettävyys mielestäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta tämä ihastus myös antaa energiaa

Noinhan se on tiettyyn pisteeseen saakka..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näköjään on muuttunut. Heikko käytettävyys mielestäni.

Entinen oli parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan se on tiettyyn pisteeseen saakka..

Niin juuri, minullekin tämä nykyinen ihastuminen antoi ensin energiaa, mutta nyt ei anna enää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin juuri, minullekin tämä nykyinen ihastuminen antoi ensin energiaa, mutta nyt ei anna enää.

Niin, siinä vaiheessa jos ihastuksen etenemisen eteen ei tee tai pysty tehdä mitään, käy varmasti raskaaksi. Itse tein ja odotin voitavani. Kun vihdoin huomasin, että toinen ei tahtonutkaan minusta enempää kuin arkipäivän flirttiä, tuli kyllä suoraansanottuna kurja ja pettynyt fiilis. On edelleen. En voi mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, siinä vaiheessa jos ihastuksen etenemisen eteen ei tee tai pysty tehdä mitään, käy varmasti raskaaksi. Itse tein ja odotin voitavani. Kun vihdoin huomasin, että toinen ei tahtonutkaan minusta enempää kuin arkipäivän flirttiä, tuli kyllä suoraansanottuna kurja ja pettynyt fiilis. On edelleen. En voi mitään.

Mitä teit?
        Kerroit tunteista ja sait pakit?
        Eikös ole hyvä jos sanoi suoraan ettei enempi kiinnosta. Ja tietenkin hyvä että kerroit, eihän sitä selvyyttä muuten saa ellei jompikumpi avaa suutaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kurjaa, että joku on käyttäytynyt noin sinua kohtaan, minusta ei pitäisi alkaa mihinkään intensiivisempään flirttailuun, jos ei oikeasti ole kiinnostunut, kun siitä tulee vaan väärinkäsityksiä ja pahaa mieltä, mutta jotkut ihmiset ei huomioi muiden tunteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mitä teit? Toivottavasti jotain suoraa mikä ei jätä tulkinnanvaraa?
        Olen todella ihastunut ja jollain tasolla liehitellyt häntä, mutta en suoraan, sillä tilanne on sellainen ettei mitään suoraan lähestymistä ole voinut tehdä. Mutta voisi kuvitella että hän ymmärtää mistä on kyse. Mutta en voi olla varma siitäkään. Hän on viimeaikoina ehkä edistänyt tilannetta, tai ehkä olemme tehneet sen yhdessä, mutta hyvin todennäköisesti hänen osalta ihan (työ)kaveri mielessä. Olen todella onnellinen lähentymisestämme, mutta asetelmasta johtuen rima romanttiseen lähestymiseen on edelleen korkealla.

Tuli vaan mieleen että ois kamalaa jos hän ajattelisi musta että haluan vain arkipäivän flirttiä, jos siis kiinnostus sattuisi olemaan molemminpuolista. Kun olen vaan hänen seurassaan, tuntuu ettei parempaa ole, eikä parempaa olekaan... Silti ajattelen että olen hullu kun haaveilen hänestä, kun tilanne on mikä on. Ei kai tässä auta kuin lyödä kortit pöytää tuli mitä tuli. Pääseepä kertarysäyksellä kaikesta epätietoisuudesta ja arvailusta (ehkä). Eikä tarvis kaiken lisäksi vielä pelätä hänen luulevan että leikin vain..
        on vaan helpommin sanottu kuin tehty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mitä teit? Toivottavasti jotain suoraa mikä ei jätä tulkinnanvaraa?
        Olen todella ihastunut ja jollain tasolla liehitellyt häntä, mutta en suoraan, sillä tilanne on sellainen ettei mitään suoraan lähestymistä ole voinut tehdä. Mutta voisi kuvitella että hän ymmärtää mistä on kyse. Mutta en voi olla varma siitäkään. Hän on viimeaikoina ehkä edistänyt tilannetta, tai ehkä olemme tehneet sen yhdessä, mutta hyvin todennäköisesti hänen osalta ihan (työ)kaveri mielessä. Olen todella onnellinen lähentymisestämme, mutta asetelmasta johtuen rima romanttiseen lähestymiseen on edelleen korkealla.

Tuli vaan mieleen että ois kamalaa jos hän ajattelisi musta että haluan vain arkipäivän flirttiä, jos siis kiinnostus sattuisi olemaan molemminpuolista. Kun olen vaan hänen seurassaan, tuntuu ettei parempaa ole, eikä parempaa olekaan... Silti ajattelen että olen hullu kun haaveilen hänestä, kun tilanne on mikä on. Ei kai tässä auta kuin lyödä kortit pöytää tuli mitä tuli. Pääseepä kertarysäyksellä kaikesta epätietoisuudesta ja arvailusta (ehkä). Eikä tarvis kaiken lisäksi vielä pelätä hänen luulevan että leikin vain..
        on vaan helpommin sanottu kuin tehty

Minulle tulee nyt jo tunne, että tässä on ehkä liian monta ihmistä yhden kimpussa, ja se voi tuntua painostavalta, mutta sanon nyt kumminkin, että on todella vaikea välillä käsittää, että avoin puhuminen on monille ihmisille mahdotonta. Mitä pelkäätte tapahtuvan, jos puhutte suoraan? Miettikää onko pelko realistinen, tai onko se kovin suuri asia edes. Voiko esim. sanoa leikillisesti, että "en pysty keskittymään mihinkään, kun me koko ajan flirttaillaan" , näkee sitten mitä toinen vastaa, ja siitä voi jatkaa keskustelua, tuo nyt oli vaan yksi esimerkki, mutta keksisin vaikka kuinka monta muutakin aloitusta, ja uskon, että tekin keksitte, kun vaan pääsette tuon pelon yli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kurjaa, että joku on käyttäytynyt noin sinua kohtaan, minusta ei pitäisi alkaa mihinkään intensiivisempään flirttailuun, jos ei oikeasti ole kiinnostunut, kun siitä tulee vaan väärinkäsityksiä ja pahaa mieltä, mutta jotkut ihmiset ei huomioi muiden tunteita.

Minustakin olisi kamalaa, jos hän luulisi että olen toiminut jotenkin näin tahallaan. Tai piittaamatta tunteista. Hän on se varattu ja minä olen tyhmä kun olen ihastunut. Pakenen tunteitani, selittelen kaikkea outoa ja koen vaikeuksia keskittyä.

• Anonyymi

Kyllä seksuaalisen halun näkee toisesta. Joskus oon kohdannut tai useammankin kerran naisen josta näkee, että kiihottuu flirttistä tms.. Vaikkei siis mitään kauhean tuttuja oltais.

Mielestäni ihastuksen näkee silmistä, siitä miten katsoo. Siitä miten puheen äänensävy muuttuu, sanoihin tulee hellyyttä tai siis siihen miten ne ilmaisee jne... Täältä olen oppinut, että katseenvälttely tai sanoissa sekoilu voi myös merkitä ihastusta. Toki voi tulkita väärinkin.

• Joskus muinoin oon huomannu, mutta tänä päivänä en varmasti huomais millään 😅

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1701
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1382
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      982
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      78
      816
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe