Täälä yksinäinen 30 päälle mies oleva, etsii seuraa Juhannukseksi. En omista kavereita ja alkanu viimeaikoina tuntuu pahalta. Aika vähän erikoinen ja ujo tapaus. Olisiko kiinnostuneita viettään aikaa juhannuksena?
Juhannukseksi seuraa?
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä munkans juttua tulee. Voin vaikka tarjota juomaa tai terassille 2 drinkit jos joku kiva nainen lähtia seuraksi. Olen vähän ujo tutustumaan livenä naisiin.
- Anonyymi
Mistä päin ootte?
Voishan sitä sopia esim. että kaikki halukkaat paikkaan x tiettynä aikana ja siitä sitten yhteistä juhannuksen juhlistamista vaikka puistopiknikin merkeissä.
Täällä pk-seudulla luulis meitä yksinäisiä olevan...- Anonyymi
Jos on tähän vielä kiinnostusta niin vois tavata jossain Stadissa vaikka torstaina töiden jälkeen. Katsoo sitten ketä tulee. Jos tulee hyvin juttuun niin uusiksi sitten pyhien aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on tähän vielä kiinnostusta niin vois tavata jossain Stadissa vaikka torstaina töiden jälkeen. Katsoo sitten ketä tulee. Jos tulee hyvin juttuun niin uusiksi sitten pyhien aikana.
Mulle sopii myös?paikkaa ja minkä ikästä porukkaa tulee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle sopii myös?paikkaa ja minkä ikästä porukkaa tulee?
Ei kai iällä väliä, kunhan vaan porukkaa tulee. Olis tylsää, jos ei ketään tulis.
Paikka vaikka Kiasma/Postitalo edusta. Sinne pitäis olla helppo löytää. Siirtyy sieltä sitten muualle. Mikä aika? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai iällä väliä, kunhan vaan porukkaa tulee. Olis tylsää, jos ei ketään tulis.
Paikka vaikka Kiasma/Postitalo edusta. Sinne pitäis olla helppo löytää. Siirtyy sieltä sitten muualle. Mikä aika?Niin voisko joku vastata niin tietäis?
- Anonyymi
Mä oon ite päälle 30 mies kaipaisin lähinnä nais seuraa, onko muita joilla ei seuraa, oon ihan kiva käyn töissä perus tyyppi, ei oo vain kavereita, ikäluokka toivottava samaa?
- Anonyymi
Niin saisko juhannukseksi huomiseksi seuraa? Oon menos illalla terassille yksin Hki kuka haluaa liittyä seuraan??
- Anonyymi
Yritän tulla mut en lupaa mitään. Oon pyhän töissä ja voin illalla olla aika kuitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritän tulla mut en lupaa mitään. Oon pyhän töissä ja voin illalla olla aika kuitti.
Ootko nainen ja minkä ikänen. Tule vain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kiva saada nais seuraam iältään 25-40 mukaan terassille. Yksin on aika tylsää, mut ei auta pakko mennä sit yksin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori, en oo nainen. Ei mullakaan olis mitään naisseuraa vastaan.
- Anonyymi
Niin lähtiskö joku nainen tänää seuraksi??
- Anonyymi
Hiljast näyttää olevan. Mä meen sit yksin.
- Anonyymi
Harvoin ketään jaksaa lähtee mihkää. Luulis yksinäisiäki olevan.. ihmisiin ei oikein tutustu....
- Anonyymi
Hki tuntuu olevan niin pinnallista touhu.. raha vain ja pinnallisia naisia. Näin tavis miehenä pieni tulosena ei vain saa naista.
- Anonyymi
No eikö täälä ole ketään joka kaipaus seuraa... mun seuraks voi tulla. Olen yli 30 v mies yksinäinen mies. En omista kavereita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949