sulla on liikaa naisia. Sellainen tappaa tunteet.
En enää diggaa sua mies
9
53
Vastaukset
- Anonyymi
Usein sellaisesta ihmisestä tulee uhri. Minä en ole Mauri Kalevi Antero Karppinen enkä Markku.
- Anonyymi
Liikaa naisia? Mistä niin päättelet?
- Anonyymi
Oon sosiaalinen ja joviaali juu eli tunnen juu paljon naisiakin, olen silti yhden naisen mies kun rakastetun kanssa olen suhteessa. Ja tunteet ei kuole noin kuten avauksessa on kirjoitettu, ne vain vahvistuu noin kirjoittamalla. ;D
- Anonyymi
Mulla on yksi nainen kerrallaan eikä ole koskaan ollutkaan kuin muutama. Nyt ei ole yhtään.
- Anonyymi
Ap puhuu itsestään, mutta ymmärrettävää kaikilla on harrastuksia.
- Anonyymi
Eipä ole naisia lainkaan, ystävätkin heivasin elämästäni helvettiin. Muutama luotettava ystävä on parempi vaihtoehto. Yhden naisen kaveri olen, mutta vetoa häneen en tunne. Ikävää, jos ajattelet noin, tietämättä asiasta oikeasti. Luulo ei ole tiedon väärti.
- Anonyymi
Katselet liikaa facea ja saat väärän käsityksen minusta :( etkö jo usko että olen edelleen ihastunut sinuun. Laita joskus itsekin minulle messenger viestiä.
- Anonyymi
Vanha karjalainen sananlasku sanoo, että "mies on luotu liikkuvaksi, vaimo pirtin vartijaksi".
- Anonyymi
Nailla mennään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770