Bmw on hyvä kulkupeli, mutta matkustajat omituisia

Anonyymi

8

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunnen useita BMW- ja Audikuskeja ja yksikään heistä ei ole mukava. Heille yhteistä on tietty kireys, vittumaisuus ja ylimielinen asenne. Siksi he ovat päätyneet itseään kuvaaviin autoihinkin. Useat noiden kuskeista ovat empatiakyvyttömiä psykopaatteja ja narsisteja. Koettavat elvistellä liikenteessä ja härnäävät ja kiusaavat muita sekä etuilevat. Noille pitäisi joskus sattua vastapuolena auto, joka stoppaisikin eteen tukkien mulkvistikuskin tien ja autosta nousisi muutama paksuniskainen tonyhalme-tyyppinen ukko ja he hieman "ojentaisivat" bemari- tai audiöykkäriä.

• Anonyymi

Taidat olla vain niin äärettömän kateellinen? Älä yritä kaveerata ja roikkua sellaisessa seurassa johon et sovi ja varallisuutesi ei riitä, kateellisuus on suomalaisen pahimpia asioita luonteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla vain niin äärettömän kateellinen? Älä yritä kaveerata ja roikkua sellaisessa seurassa johon et sovi ja varallisuutesi ei riitä, kateellisuus on suomalaisen pahimpia asioita luonteessa.

En todellakaan yritä moisten seurassa roikkua. Miksi kaveeraisin psykopaattien ja narsistien kanssa? Ikävää seuraa, ja on leimannut ikäväksi automerkinkin.

• Anonyymi

Jos autossa on kirjaimet BMW ei sillä mitään tee.

• Anonyymi

BMW ilmoitus 1: Driving is impossible
        BMW ilmoitus 2: Drive to the nearest BMW dealer.

• Anonyymi

No en ihan noin kärjekkäästi asiaa ilmaise, mutta onhan se ihan totta, että BMW autoilijoisssa on yllättävän paljon muusta liikenteestä välittämätöntä kuskia, onko sitten niin, että ns. uranousussa olevat pikkunilkit pääsevät pätemään näillä liisariautoilla, eli puhutaan ns. egon kohottajista tai sitten on kyseessä nuoret amiskuskit, jotka ovat saaneet alle ensimmäisen menopelin, vaarallisia liikenteessä kummatkin tapaukset. Varallisuutta on sen verran, että voisin ostaa BMW milloin tahansa, mutta tähän joukkoon en halua samaistua. MB kuskitkin kalliimmilla autoilla ajavat paljon fiksummin.

• Anonyymi

Eli jos BMW kuski vaihtaa tojotaan niin sitten tojotalla ajavat ovat kaikki mulkkuja?

• Anonyymi

Ei vaan ajotyyli kenties muuttuu. BMW kuljettajat ovat kolaritilastojen kärkisijoilla ja se näkyy myös BMW vakuutusmaksujen hinnoissa vrt. esim Volvo. Voi toki olla, että BMW:n valitsee tietyntyyppiset henkilöt. Automerkit / kuljettajien profilointeja on tehty ja liikennettä valvovalla poliisilla on myös omat käsitykset.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe