Brexit tuhoaa koko Britannian !

Brexit ja corona yhdessä tulee laskemaan koko euroopan ja maailman
taloutta ja ostovoimaa ja ajamaan koko maailman hetkelliseen taantumaan.
Niin Britannia, kuin Eurooppa ! Ja USA ja Ryssä !

Britannian vienti, siis tulee tökkäämään sekä Brexitin, että coronan myötä.
Olen nähnyt jo merkkejä Britannian ihmisissä, että pelko on perseessä ja lujaa.
Siinä ei auta nyt mikään monarkia tai imperium tai mikään muukaan oleminen.

Tässä on kysymys sekä Euroopan teollisuuden kilpailukyvn parantamisessa ja
Euroopan unionin rahoittamisesta, millä ei todellakaan ole tarkoitus tukea
mitään vidun Brittien teollisuutta jos on sattumalta käynyt mielessä. Se mitä
Eurooppa tarvii taas briteiltä ja on edullista EU:lle on taas toinen asia.

Totta Helvet*** Euroopan unioni on laskenut ja analisoinut koko teollisuutensa
ja tietävät aivan tarkkaan teollisuutensa rakenteen ja suunnan mitä aloja
Euroopan unioni tulee tukemaan. Tullit ja tarkastusmaksut on laskettu monta
kertaa jo aikoja sitten. Niiden on luonnollisesti tarkoitus tukea Euroopan
unionin taloutta ja Eurooppa onkin saanut valmiiksi monet kauppasopimukset,
joiden varaan se laskee tällä hetkellä Britannian kanssa tehtäviä sopimuksia.

Vai mitä Persu kuvitteli, että annetaan Briteille ja annetaan ja annetaan vai
mitä persun tyhjässä päässä oikein on liikkunut? Talous on koko ajan
matematiikkaa ja sen varaan lasketaan koko ajan. Onko persu käynyt
edes persukoulun, että osaa edes yhteenlaskun ja vieläkö Persu muka osaisi
ennustaa taloden suuntia? Niissä on niitä käyriä ja pilareita mitä tarkastellaan.

Siellä on monta huippu analyytikkoa ja proffesoreita mitkä laskee ja tekee
ennusteita ja yhdessä monet alan järjestöt tutkii niitä koko ajan esim EKP.

Ei tietenkään EU pyri Brittejä lyömään tai mitään muutakaan sellaista, vaan
tekemään siitä vasallivaltion. Ei tietenkään ole edun mukaista tuhota hyvää
orjaa. Siltä osalta, kuin se tukee Euroopan unionia. Tämä on persuille vaikeaa
matematiikkaa... Mutta osaatte varmaan jos kerron samaa valtiostanne.
Eli kommunistisen valtion omaisuutta jaetaan poliittisesti ja niille, joille sitä
joudutaan rakenteen ja vallan vuoksi jakamaan. Siinä käytettävät termit on
Teille hyvin tuttuja, kuten suomalainen, suomi, isänmaa, rotu, uskonto ja
lepakko ja viher ja musta ja keltanen, punanen, tarzan ja muut mustanaamiot.

3

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Britannian tuho on jo näkyvissä !

      • Anonyymi

        Punikit saivat senkin persujen piikkiin.


    • Anonyymi

      Anteeksi mutta mikä maa on Rvssä? jokin uusi eu valtio?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe