Tallinnasta läpi Euroopan kulkeva juna, joka vie vaikka elementtejä
keskisuomesta ja teollisuuden tarvikkeita ei voi kuljettaa matkustajaliikennettä!
Kyttien ja Tullimiesten on päästävä naamottamaan matkustajia, kuten
länsiterminaalilla ! Jippii juna kommunistisesta suomesta vapaaseen
Eurooppaan suoraan, kuten matka ruotsiin !
Ha ha ha Kommunisteilla on ongelma jos juna jatkaa, vaikka Tampereelle
Tallinnasta Tallinna - Tampere ! tavara juna ja matkustajavaunut edessä
ja Takana ! Väliin voi laittaa, vaikka teollisuuden kemikaaleja ??
Niin ne kävelee ohi, ne naamoittaa ja nostelevat hartioita, kuten metrossa !
Eli Euro juna toisi uuden ilmeen ??
Tallinna tunneli suomen kommunistien ongelma !
7
118
Vastaukset
- Anonyymi
Räävelitunneli hjuva tunneli.
Kaikki pershutit vahvistettuna Vladimir Phuttinilla ihmetellä mikhä thunneli ja mikhä mathutikka-matkutshuikka. Ei kommunisti-pershu-putinisti ymärthä m9ä on asian persuydin.
Ei Suomi olla osa EU. Suomi olla osa Ryssland. Kysy vaikka pherrssu taikka Huti-Phutin. - Anonyymi
Taas vakioeunukiltamme sekava höpötys!
Hän ei edes tiedä, että tavara- ja matkustajajunat ovat erikseen? Ja että useimmat tavarajunat kulkevat öisin, kun raiteilla on tilaa matkustajajunien vähäisyyden takia?- Anonyymi
Eiköhän se junailija tiedä miten se junan latoo... Kuuluko se valtiolle ?
Tallinnasta samalla junalla kemikaaleja ... tai puutavaraa... Tarviiko niiden ilmoittaa
miten juna on viritetty ?
Toinen juttu on se, että kauanko junan tarvii olla asemalla ?
Olipas sekava. En tiedä mikä on kommunistien ongelma, mutta sinulla kyllä on joku ongelma.
Euroopassa on satoja junia, jotka kulkevat maasta toiseen. Matkustajineen. Osa menee jopa EU:n rajojen yli, eikä sekään ole ongelma, mitä nyt passi pitää olla mukana ja jossain välissä joku sen tarkastaa.Missä kytät .... HS:n artikkeli vapaasta Euroopan unionista:
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006542233.htmlJos juntit ei ole käyneet Tallinnassa, niin paluumatkalla Länsiterminaalissa
kytät ja tullit naamottaa Tallinnasta tulijoita ... Sama Naamotus on kait
ruotsinrajalla ruotsista tultaessa... Sanokaa, kun palaatte tallinnasta, että
mitä viddua sinä naamotat...- Anonyymi
En ole ikinä käynnyt Räävelissä enkä taida tämän jälkeen uskaltaakkaan, jos kerran joutuu naamoitetuksi Putinin tullissa.
...kele !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481