Oletko varma että tulkitsit oikein, mikä oikeasti oli sisä ja mikä ulkokuori?
Asiat eivät monesti ole niin miltä ne ulospäin näyttävät
7
65
Vastaukset
- Anonyymi
Mä en ikinä tulkitse ulkokuorta. Tulkitsen sisäpuolta, mutta kyllähän senkin voi feikata.
- Anonyymi
Kaikki muut asiat hyväksyn mutta en sitä että jos petät minua toisin sanoen nussit muiden kanssa sillein!!! ja en hyväksy että koko ajan sanot että haluat erota!! päätä kumman haluat!! lopullinen ero vai ikuinen suhde mun kanssa!! mutta en halua että joka päivä mun täytyy pelätä millon jätät minut!! ja en voi luvata että me ei ikinä esimerkiksi riidellä mutta Sen lupaan että tahallisesti en halua riidellä ja teen kaikkeni jotta sulla on hyvä olla minun kanssani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki muut asiat hyväksyn mutta en sitä että jos petät minua toisin sanoen nussit muiden kanssa sillein!!! ja en hyväksy että koko ajan sanot että haluat erota!! päätä kumman haluat!! lopullinen ero vai ikuinen suhde mun kanssa!! mutta en halua että joka päivä mun täytyy pelätä millon jätät minut!! ja en voi luvata että me ei ikinä esimerkiksi riidellä mutta Sen lupaan että tahallisesti en halua riidellä ja teen kaikkeni jotta sulla on hyvä olla minun kanssani
Mulla ei oo mitään tarvetta riidellä sinun kanssasi mutta meillä on ne kulttuuri käsitteistä eri näkemyksiä! kuten esimerkiksi pettäminen on ainut jota en koskaan hyväksyä! ja länsimaissa ihan normaalia että puoliso saa pettää ja sitten kun olen mustasukkainen niin oot jo muille juttelemaan meidän henkilökohtaiset asiat! mitkä ovat vain meidän välistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei oo mitään tarvetta riidellä sinun kanssasi mutta meillä on ne kulttuuri käsitteistä eri näkemyksiä! kuten esimerkiksi pettäminen on ainut jota en koskaan hyväksyä! ja länsimaissa ihan normaalia että puoliso saa pettää ja sitten kun olen mustasukkainen niin oot jo muille juttelemaan meidän henkilökohtaiset asiat! mitkä ovat vain meidän välistä
Ei suhteen sisäisiä asioita kantsi paljon muille puhua, tietty jos suhde on huonolla tolalla niin miksi pitäis muuta kertoa, parempi olla rehellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suhteen sisäisiä asioita kantsi paljon muille puhua, tietty jos suhde on huonolla tolalla niin miksi pitäis muuta kertoa, parempi olla rehellinen.
Sano suoraan minulle haluatko olla minun kanssani vai et!!!?? ja sitten noi poliittisen kysymyksiin en saa edes ottaa kantaa kun minua velvoittaa oman maan laki ja siinä on kielletty ottaa kantaa Suomen politiikan asioihin!! sinua minä rakastan ja sinä saat olla se joka päättää kuinka tehdään missäkin!unohda jo se politiikka minun kohdallani! olen samaa mieltä siitä kuin sinäkin kun en edes tiedä mitään poliittista näkemyksiä mulla on ihan sama mitä kukakin on mieltä yhteiskunnan asioista!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano suoraan minulle haluatko olla minun kanssani vai et!!!?? ja sitten noi poliittisen kysymyksiin en saa edes ottaa kantaa kun minua velvoittaa oman maan laki ja siinä on kielletty ottaa kantaa Suomen politiikan asioihin!! sinua minä rakastan ja sinä saat olla se joka päättää kuinka tehdään missäkin!unohda jo se politiikka minun kohdallani! olen samaa mieltä siitä kuin sinäkin kun en edes tiedä mitään poliittista näkemyksiä mulla on ihan sama mitä kukakin on mieltä yhteiskunnan asioista!!
Kirjoitat koko ajan että persu kokoomus femisisti tai esimerkiksi joku muu puolue niin voin olla mitä haluat kunhan vain kerrot mitä ne ovat mä en oikeesti tiedä mitään politiikassa hyvä jos tiedän presidentti Niinistö!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitat koko ajan että persu kokoomus femisisti tai esimerkiksi joku muu puolue niin voin olla mitä haluat kunhan vain kerrot mitä ne ovat mä en oikeesti tiedä mitään politiikassa hyvä jos tiedän presidentti Niinistö!!
Suhde sun kans, kunnes kuolema meidät
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3511550- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111004
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938