Asiat eivät monesti ole niin miltä ne ulospäin näyttävät

Anonyymi

Oletko varma että tulkitsit oikein, mikä oikeasti oli sisä ja mikä ulkokuori?

7

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä en ikinä tulkitse ulkokuorta. Tulkitsen sisäpuolta, mutta kyllähän senkin voi feikata.

• Anonyymi

Kaikki muut asiat hyväksyn mutta en sitä että jos petät minua toisin sanoen nussit muiden kanssa sillein!!! ja en hyväksy että koko ajan sanot että haluat erota!! päätä kumman haluat!! lopullinen ero vai ikuinen suhde mun kanssa!! mutta en halua että joka päivä mun täytyy pelätä millon jätät minut!! ja en voi luvata että me ei ikinä esimerkiksi riidellä mutta Sen lupaan että tahallisesti en halua riidellä ja teen kaikkeni jotta sulla on hyvä olla minun kanssani

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki muut asiat hyväksyn mutta en sitä että jos petät minua toisin sanoen nussit muiden kanssa sillein!!! ja en hyväksy että koko ajan sanot että haluat erota!! päätä kumman haluat!! lopullinen ero vai ikuinen suhde mun kanssa!! mutta en halua että joka päivä mun täytyy pelätä millon jätät minut!! ja en voi luvata että me ei ikinä esimerkiksi riidellä mutta Sen lupaan että tahallisesti en halua riidellä ja teen kaikkeni jotta sulla on hyvä olla minun kanssani

Mulla ei oo mitään tarvetta riidellä sinun kanssasi mutta meillä on ne kulttuuri käsitteistä eri näkemyksiä! kuten esimerkiksi pettäminen on ainut jota en koskaan hyväksyä! ja länsimaissa ihan normaalia että puoliso saa pettää ja sitten kun olen mustasukkainen niin oot jo muille juttelemaan meidän henkilökohtaiset asiat! mitkä ovat vain meidän välistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei oo mitään tarvetta riidellä sinun kanssasi mutta meillä on ne kulttuuri käsitteistä eri näkemyksiä! kuten esimerkiksi pettäminen on ainut jota en koskaan hyväksyä! ja länsimaissa ihan normaalia että puoliso saa pettää ja sitten kun olen mustasukkainen niin oot jo muille juttelemaan meidän henkilökohtaiset asiat! mitkä ovat vain meidän välistä

Ei suhteen sisäisiä asioita kantsi paljon muille puhua, tietty jos suhde on huonolla tolalla niin miksi pitäis muuta kertoa, parempi olla rehellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei suhteen sisäisiä asioita kantsi paljon muille puhua, tietty jos suhde on huonolla tolalla niin miksi pitäis muuta kertoa, parempi olla rehellinen.

Sano suoraan minulle haluatko olla minun kanssani vai et!!!?? ja sitten noi poliittisen kysymyksiin en saa edes ottaa kantaa kun minua velvoittaa oman maan laki ja siinä on kielletty ottaa kantaa Suomen politiikan asioihin!! sinua minä rakastan ja sinä saat olla se joka päättää kuinka tehdään missäkin!unohda jo se politiikka minun kohdallani! olen samaa mieltä siitä kuin sinäkin kun en edes tiedä mitään poliittista näkemyksiä mulla on ihan sama mitä kukakin on mieltä yhteiskunnan asioista!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano suoraan minulle haluatko olla minun kanssani vai et!!!?? ja sitten noi poliittisen kysymyksiin en saa edes ottaa kantaa kun minua velvoittaa oman maan laki ja siinä on kielletty ottaa kantaa Suomen politiikan asioihin!! sinua minä rakastan ja sinä saat olla se joka päättää kuinka tehdään missäkin!unohda jo se politiikka minun kohdallani! olen samaa mieltä siitä kuin sinäkin kun en edes tiedä mitään poliittista näkemyksiä mulla on ihan sama mitä kukakin on mieltä yhteiskunnan asioista!!

Kirjoitat koko ajan että persu kokoomus femisisti tai esimerkiksi joku muu puolue niin voin olla mitä haluat kunhan vain kerrot mitä ne ovat mä en oikeesti tiedä mitään politiikassa hyvä jos tiedän presidentti Niinistö!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitat koko ajan että persu kokoomus femisisti tai esimerkiksi joku muu puolue niin voin olla mitä haluat kunhan vain kerrot mitä ne ovat mä en oikeesti tiedä mitään politiikassa hyvä jos tiedän presidentti Niinistö!!

Suhde sun kans, kunnes kuolema meidät

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      351
      1550
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      147
      1181
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1164
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      1004
    8. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe