Lopetan kirjoitteluni tähän, yksi kaksikielisen Suomen puolustaja vähemmän, heippa!
p.s. hyvää juhannusta!
Palstauudistus ajaa pois.
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älä lupaa liikoja. Olet täällä taas viimeistään kahden tunnin päästä.
Svekomaanien päivystys ja roskapropagandaa pyörii ympäri vuorokauden, vuodesta toiseen.- Anonyymi
Sama svekotiimi on pyörittänyt jo 11 vuotta samaa vääristelyä ja roskapropagandaa 24/7.
Mikä nyt harmittaa?
Sisältö ja käytös näkyy jo RKP:n viimeisimmissä kannatusluvuissa. Se on 3,9 %.
- Anonyymi
Någon bra förnyelse verkar det nu inte ännu,men vi ska se hur det blir.
- Anonyymi
Suosittelen palstan jättämistä näille ruotsinkielen vihaajille ja ruotsinkielisten mollaajille, antaa maanikoiden riehua keskenään. Sillä lailla tämä törkypalsta saadaan lopetettua. Älä kirjoita tänne mitään, se on kaikkien parhaaksi!
"Suosittelen palstan jättämistä näille ruotsinkielen vihaajille ja ruotsinkielisten mollaajille, antaa maanikoiden riehua keskenään. Sillä lailla tämä törkypalsta saadaan lopetettua. Älä kirjoita tänne mitään, se on kaikkien parhaaksi!"
EI kukaan(ati ainakaan lähes kukaan) vihaa ruotsia, tai RUotsia.
Ainoastaan pakkoruotsia ja virkamiesruotsia ja ruotsinkilisten paapomista.
- Anonyymi
Jaahas?
No on tässä oudossa ja typerässä "uudistuksessa" jotain hyötyä! ;-)
Nimittäin nettisvekojen on nyt vaikemapi ja työläämpi nostella vanhoja svekoavauksiaan ylös.
Koska ei enää ole erillisiä sivuja, joita pystyi nopeasti selaamaan klikkauksin. "yksi kaksikielisen Suomen puolustaja vähemmän, heippa!
p.s. hyvää juhannusta!"
Skooool po den hääär saakken.
lasi hopeaveddä ja jäihin kilo rapuja :-))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725