Pylpyläsaari yleisrannaksi

Anonyymi

Pylypyläsaari on otettava yleisrannaks ihan kaikkien käyttöön iliman leirintää. Kaikilla oikeus pylpeä, ettei leirityypit kattele kieroon. Pylypyläsaaresta yhteinen haapavetisten keskusolohuone!

21

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      R ja S vikasia oon tavannu mutta, että K puhevikanenkin löytyi, no ja tietenkin Haapavedeltä.

      • Anonyymi

        Osa ei osa sanoa kaikki kirjaimet mutta haittaako se? Puhuu niillä kirjaimilla kuta osaa. Ei kai se sen kummempaa oo? Hä


      • Anonyymi

        Tää on nyt sitä pahemman sorttista vikaa jota ei niin lähdetetä hakkaamalla kuin hienpesullakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on nyt sitä pahemman sorttista vikaa jota ei niin lähdetetä hakkaamalla kuin hienpesullakaan.

        Mattoja pestään kepillä hakkaamalla ja hienomäntysaippualla. Ja puhdast tulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mattoja pestään kepillä hakkaamalla ja hienomäntysaippualla. Ja puhdast tulee!

        Markalla pesukonneita niin puhasta tullee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markalla pesukonneita niin puhasta tullee!

        Trullia selekähän


    • Anonyymi

      Tahallista sanojen ja käsitteiden vääristelyä ja väärin käyttöä. En muuta sanoisi.

      • Anonyymi

        Mikäs siinä nytten niin tahallista on? Ja millä tavoin vääristelyä. Tuohan on suoraa puhetta ja asiat tulee hyvin ilmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs siinä nytten niin tahallista on? Ja millä tavoin vääristelyä. Tuohan on suoraa puhetta ja asiat tulee hyvin ilmi.

        Ai niin. meinasit, että ku sannoo pylpylä. No ei kai se ny niin kamalattomasti haittaa, jos jonkin kirjaimen kirjoittaa väärin. Tärkeintä on, jotta ymmärtää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin. meinasit, että ku sannoo pylpylä. No ei kai se ny niin kamalattomasti haittaa, jos jonkin kirjaimen kirjoittaa väärin. Tärkeintä on, jotta ymmärtää!

        Kuka ymmärtää ja miten, ken ei...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka ymmärtää ja miten, ken ei...

        Onko se hankala ymmärtää, jos toinen sanoo pylpylä. Mun mielestä ei! Vika on aina kuulijan korvassa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se hankala ymmärtää, jos toinen sanoo pylpylä. Mun mielestä ei! Vika on aina kuulijan korvassa!

        Ei mua haittaa, jos joku sanoo pylpylä. Kyllähän minä sen ymmärrän, mitä sillä tarkoitettaan. En muutenkaan jaksa liikaa viilata pilkkua ku itekki sanon joitain sanoja vähän väärin. Puhuin pitkään esimerkiksi teranssista ja tomantista ja mitallista. Jauhelihaakin kutsuin pitkään jauhen lihaksi ja kananmunaa kanamunaksi. Olen oppinut pikku hiljaa kirjoittaa nämä oikein, mutta jos silti kirjoituksissani on kirjotus virheitä niin en jaksa niitä hirveän vakavasti ottaa. Kaikkihan virheitä tekevät !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mua haittaa, jos joku sanoo pylpylä. Kyllähän minä sen ymmärrän, mitä sillä tarkoitettaan. En muutenkaan jaksa liikaa viilata pilkkua ku itekki sanon joitain sanoja vähän väärin. Puhuin pitkään esimerkiksi teranssista ja tomantista ja mitallista. Jauhelihaakin kutsuin pitkään jauhen lihaksi ja kananmunaa kanamunaksi. Olen oppinut pikku hiljaa kirjoittaa nämä oikein, mutta jos silti kirjoituksissani on kirjotus virheitä niin en jaksa niitä hirveän vakavasti ottaa. Kaikkihan virheitä tekevät !

        Moni puhuu infulenssasta ku pitäs puhua influenssasta, tai nostalagiasta ku pitää puhua nostalgiasta.
        Myös tämä sanonta on kamalan yleinen: valmiit, paikoillanne hep !
        Ja syöttötuolia moni sanoo syöttätuoliksi. Sekunti on todella monelle sekuntti ja minuuti minuutti. Pianoa saatetaan sanoa pienoksi ja kiulua kioluksi. Jopa toimittajat saattaa sanoa nämä väärin ja ei siinä mitään vakavaa oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni puhuu infulenssasta ku pitäs puhua influenssasta, tai nostalagiasta ku pitää puhua nostalgiasta.
        Myös tämä sanonta on kamalan yleinen: valmiit, paikoillanne hep !
        Ja syöttötuolia moni sanoo syöttätuoliksi. Sekunti on todella monelle sekuntti ja minuuti minuutti. Pianoa saatetaan sanoa pienoksi ja kiulua kioluksi. Jopa toimittajat saattaa sanoa nämä väärin ja ei siinä mitään vakavaa oo.

        ei ku siis kiulua jotku sanoo kieluksi. Jostain syystä joidenkin kieli ei taivu kiu-äänteeseen, tai sitten luulevat oikeasti että se on kielu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ku siis kiulua jotku sanoo kieluksi. Jostain syystä joidenkin kieli ei taivu kiu-äänteeseen, tai sitten luulevat oikeasti että se on kielu.

        Ite sanon Jeesusta Kiesukseksi ja kaikki ymmärtää. Turha pilikunviilaus on peffasta. Jos joku puhuu pylypyläsaaresta, mää ainaki ymmärrän mistä puhutaan.


    • Anonyymi

      Pylpyläsaareen täytyy rakentaa tasokas pylpylä ja ulos sekä ulkouimala että houkuitteleva uimaranta ilmaisuimareille. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Ei kylpyläsaaresta yleisrantaa. Aluetta kehitettävä leirintä alueena ja vain pääsy maksua vastaan !

    • Anonyymi

      Jos paikkakunnan matkailuimagoa halutaan nostaa tahi edes ylläpitää niin ei mitään pämppäkämppää kylpyläsaareen. Leirintäalue on matkailijoitten lepopaikka eikä paikkakuntalaisten olohuone ja yleinen remuamispaikka. Marjuskan yökerho on riittävä pämppäkämppä paikkakuntalaisille ja muille.

    • Anonyymi

      Kyllä saari täytyy olla sivistynyt siellä ei saa olla vähä ja niukkavaatteisia palvelijoita sen kun otatte huomioon että oikea hyvä palvelu

    • Anonyymi

      Kuka haluaisi muualta tulla mutakuopan viereen?

    • Anonyymi

      Edellinen yrittäjä oli hyvä ja hyvä asiallinen asiakas palvelu harmi, etteivät viihtyneet kauempaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe