Verot ylös: Polttoaineet ja ruoka ja sähkö !

Arvonlisävero on vero mitä minä korottaisin välittömästi Corona hoidossa !
Verot on parasta mitä kommunistinen yhteisö voi tehdä !

Joo... Ei muuta, kuin ruuan arvonlisäverot ja polttoaineet ja tupakat ja
viina verot ylös se on meininki ... saadaan ihmiset liikkeelle ja matkustamaan.
Auton käyttöä ja auto ja polkupyörä veroja ja sakkoja voitte kanssa nostaa,
ne ajaa niillä niin holtittomasti. ... Kävellen ja julkisella pääsee ja kunta saa
rahaa ja julkinen liikenne toimii.. ja taas voi tähyillä smurffeja !

Mennessä Tallinnaan lauletaan Pet Shop Boyssien Go West ja ollaan hilpeitä
ja paluumatkalla laulettaan Empun kappale Poliisi pamputtaa taas !
Meno on kuin Ennen vanhaan ja Persut kiittää ja nekin muistelee menneitä.
Siellä voi taas olla suomalainen ja eurooppalainen ja on päässyt ulkomaille.

Kommunistinen valtio voi nostaa veroja oikein kunnolla ... Mutta se vappu
satanen voisi kanssa olla ja jätetään eläkkeet verottamatta kokonaan. Sillä
sillä saadaan köyhälle ostovoimaa ! ( Terveiset palmun alta )

Ulosottomiehet myös vastaan ottamaan, kuten aikaisemmin sitten Virosta
ja Euroopan unionista tulijoita. Muistojen aika kun käy ... Ennen EU:ta ja
Schengeniä... Kertoivat lehdessä, että isot kalat oli saaneet tietää ja
niillä oli oikein oma verkosto... Tää oli ihan lehdessä ja radiossa. Oliko vielä,
että Virosta tulee rikollisia suomeen Schengenin tultua voimaan... Näin oli
ja taisi olla litran pullo viinaa jo silloin liikaa ?

Ruotsin rajalla kait myös naamotetaan... Vai miten siellä mennään ?

Joo Arvonlisäveroja korottaisin ja reilusti ... Ruoka ja viina ja tupakka
bensa ja autoilu ehdottomasti. Kyllä se kulutuksen kautta on se vero
tultava. Palkkoja voisi kanssa vähän verottaa lisää... Kärjessä on hyvä olla.

4

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet siis kommunisti? no nyt se selvisi eu mielisethän ovatkin lähes poikkeuksetta vajakkeja

    • Kun se on tyhmille ja yksinkertaisille havainnollistettava, kuinka hyvä
      ja vapaa on Euroopan unioni silloin.... Ei kannata haluta valtioa !

      Silloin jopa persu ja suomalainen ja isänmaanlainen ja matulainen tajuaa,
      että kuinka hyvä on Euroopan unionin Liittovaltio ja vapaus ostaa ruoka
      ja tarvikkee ja elää missä on paras.

    • Anonyymi
      • Se on varsinkin Euroopan unionin liittovaltiossa ihmisten yksilöllinen asia,
        että kuka haluaa ja kuka ei.

        Pakkoa ei silloin ole ja ketään ei voi pakottaa asumaan. Rahan ja sosiaaliturvan
        saa muuallakin... Varsinkin eläkkeellä on paljon mahdollisuuksia.

        Korjaa väitteen, että lapsemme maksaa Euro velkaa ... No ei maksa jos ei ole
        kommarit/persut sulkeneet rajoja... ei maksa.. Kuka koulutettu ja vapaa jäisi
        ihan oikeasti maksamaan mitään vidun valtioa TÄH ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe