Asiaa horoskoopeista

harvest

http://koti.phnet.fi/elohim/asiaahoroskoopeista

Uskotko sinä horoskooppeihin ja seuraatko sinä niitä säännöllisesti? Monet ainakin ottavat vakavasti omat horoskooppinsa ja saattavat siksi hyvin huolella seurata, lupaavatko ne kenties jotain parempaa tai huonompaa tulevaisuuden varalle. Yleensä kuitenkin toive paremmasta, puolison löytäminen tai muu vastaava asia on voinut saada heidät kiinnostumaan tästä alueesta.

Aiommekin seuraavilla riveillä käsitellä horoskooppien ja yleensä astrologian (eli astrologian tarkoituksena on ihmisluonteen ja kohtalon ennustaminen tähdistä ja niiden asennoista, koska on ajateltu, että tähdillä ja maanpäällisillä asioilla on selvä yhteys) luotettavuutta. Astrologiassa on nimittäin lukuisia ongelmia, jotka osoittavat, ettei se voi pitää paikkaansa.

6

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Aiommekin seuraavilla riveillä käsitellä horoskooppien ja yleensä astrologian (eli astrologian tarkoituksena on ihmisluonteen ja kohtalon ennustaminen tähdistä ja niiden asennoista, koska on ajateltu, että tähdillä ja maanpäällisillä asioilla on selvä yhteys) luotettavuutta. Astrologiassa on nimittäin lukuisia ongelmia, jotka osoittavat, ettei se voi pitää paikkaansa."

      Mihin perustat tämän?

      Astrologialla ei ole ennustamisväline vaan itsetuntemusväline jos olet lukenut oikeita astrologien tekemiä kirjoja niin varmasti huomaat että väitteelläsi ei ole perää!
      En lue horoskooppeja joka päivä enkä ota kaikkia asioita todesta vaikka utelias olenkin!

      • Lolloroso

        Miten astrologia voi auttaa ihmistä kehittämään itsetuntemustaan? Miten elottomat kaasu- ja kivipallot miljardien kilometrien päässä liittyät sinun persoonallisuuteesi, ihmisuhteisiisi tai tulevaisuuteesi, kysyn vaan?


      • *Valistunut*
        Lolloroso kirjoitti:

        Miten astrologia voi auttaa ihmistä kehittämään itsetuntemustaan? Miten elottomat kaasu- ja kivipallot miljardien kilometrien päässä liittyät sinun persoonallisuuteesi, ihmisuhteisiisi tai tulevaisuuteesi, kysyn vaan?

        "elottomat kaasu- ja kivipallot"

        Siinä näemme erityisen hyvän kuvauksen planeetoista "Edistyksen Kirkon" so. CoP:n evankeliumista saksittuna.

        "Eloton pallo" ei tosin ole koko totuus. Planeetat liikkuessaan saavat aikaan muutoksia maan (varsin herkässä) magneettikentässä. Esimerkiksi Percy Seymour on kirjoittanut tästä aiheesta. Planeettojen liikkeillä saattaa olla vaikutusta myös ns. "aurinkopilkkujen" syntyyn.

        Tuosta pääsemmekin kätevästi siihen asiaan, jonka jokainen syvällisemmin astrologiaan perehtynyt tietää so. planeetoilla on vaikutusta.


      • "oo"
        *Valistunut* kirjoitti:

        "elottomat kaasu- ja kivipallot"

        Siinä näemme erityisen hyvän kuvauksen planeetoista "Edistyksen Kirkon" so. CoP:n evankeliumista saksittuna.

        "Eloton pallo" ei tosin ole koko totuus. Planeetat liikkuessaan saavat aikaan muutoksia maan (varsin herkässä) magneettikentässä. Esimerkiksi Percy Seymour on kirjoittanut tästä aiheesta. Planeettojen liikkeillä saattaa olla vaikutusta myös ns. "aurinkopilkkujen" syntyyn.

        Tuosta pääsemmekin kätevästi siihen asiaan, jonka jokainen syvällisemmin astrologiaan perehtynyt tietää so. planeetoilla on vaikutusta.

        Tämän kirjoittaja ei luultavasti itse pidä merkistään ja kohtalostaan :)
        Ei niin väliä sillä, miten ja miksi se toimii, pääasia että se toimii.


      • Mies
        *Valistunut* kirjoitti:

        "elottomat kaasu- ja kivipallot"

        Siinä näemme erityisen hyvän kuvauksen planeetoista "Edistyksen Kirkon" so. CoP:n evankeliumista saksittuna.

        "Eloton pallo" ei tosin ole koko totuus. Planeetat liikkuessaan saavat aikaan muutoksia maan (varsin herkässä) magneettikentässä. Esimerkiksi Percy Seymour on kirjoittanut tästä aiheesta. Planeettojen liikkeillä saattaa olla vaikutusta myös ns. "aurinkopilkkujen" syntyyn.

        Tuosta pääsemmekin kätevästi siihen asiaan, jonka jokainen syvällisemmin astrologiaan perehtynyt tietää so. planeetoilla on vaikutusta.

        Syvällisempi astrologian ymmärrys liittyy valitettavasti vain epävakaisiin ohimolohkoihin ja niiden kroonisiin häiriötiloihin (Brown& Stevensonin tai Gordonin tutkimukset)


      • eloisa pallo
        *Valistunut* kirjoitti:

        "elottomat kaasu- ja kivipallot"

        Siinä näemme erityisen hyvän kuvauksen planeetoista "Edistyksen Kirkon" so. CoP:n evankeliumista saksittuna.

        "Eloton pallo" ei tosin ole koko totuus. Planeetat liikkuessaan saavat aikaan muutoksia maan (varsin herkässä) magneettikentässä. Esimerkiksi Percy Seymour on kirjoittanut tästä aiheesta. Planeettojen liikkeillä saattaa olla vaikutusta myös ns. "aurinkopilkkujen" syntyyn.

        Tuosta pääsemmekin kätevästi siihen asiaan, jonka jokainen syvällisemmin astrologiaan perehtynyt tietää so. planeetoilla on vaikutusta.

        1.kuka ihme on percy seymour

        2. miten magneettikentät ja auringonpilkut sitten puolestaan liittyvät ihmisten luonteeseen ja tulevaisuuteen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe