Oliko paikallinen hurjastelija?
https://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet/1/1/moottoripyorailija_loukkaantui_tohmajarvella_90964
Moottoripyöräilijä loukkaantui vakavasti suistuttuaan tieltä maanantai aamuna noin klo 09.35
Moottoripyörä ajoi Kangastietä Kiihtelysvaaran(Joensuun) suunnasta Tohmajärven suuntaan ja suistui tieltä Tenkan kylällä.
Poliisi oli mitannut pyörälle hetkeä aiemmin huomattavan ylinopeuden ja kuljettaja oli kahdessa eri kohdassa jättänyt noudattamatta poliisin anataman pysähtymismerkin.
Moottoripyörän nopeudeksi mitattiin ennen suistumista 151 km/tunnissa. Alueella 100 km/tunnissa nopeusrajoitus.
Kuljettaja loukkaantui vakavasti ja hänet toimitettiin Joensuun sairaalaan.
Moottoripyöräilijä loukkaantui Tohmajärvellä
Anonyymi
6
132
Vastaukset
- Anonyymi
Alueella on 80 km/h rajoitus.
- Anonyymi
50km/h.
- Anonyymi
Ei ollu! Katoin prätkän kilven ja tilasin tiedot nii sillä selvis mistä oli, sit facebookiin ja kattomaan profiili nii selvis kaikki :)
- Anonyymi
Piti ihan kyylätä kuka oli
- Anonyymi
Sama mistä oli, paljonkohan tämän ajoaiturin hoito tulee yhteiskunnalle kustantamaan ??
Kysessähän oli täysin tahallinen teko !!- Anonyymi
Vähemmän kuin mamujen paapominen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471