Ihastunut ja kiinnostunut olen susta. Ei olla nähty liian pitkään aikaan ja aion tehdä asialle jotain. Sä oot ainoa nainen joka on saanut mut näin haaviin. :)
Nuku hyvin!
Hyvää yötä K!
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistäpäin sinun K vaikuttaa? Olisi kiva tietää niin voisi karsia paikkakunnat pienemmäksi
Terv. yksi K- Anonyymi
Itä-Suomessa ollaan. Ap
- Anonyymi
Miksi? Senkö takia että saat palstalle säpinää?
100 000 suomalaista naista omaa etunimessään K kirjaimen ensimmäisenä
10 000 heistä löytyy Samasta kaupungista
Saman nimisiä yhdessäkin kaupungissa on 10-100 kpl
Sukunimellä olevia K kirjaimella alkavia on yhdessäkin kaupungissa 100 000 lisää
Toinen nimi on yhtä monilla K kirjaimella alkav
Joten se on aivan sama vaikka tunnet yhden toiselta nimeltään Kaarinan Helsingin 300 000 tuhannesta K kirjaimen jossain kohtaa nimeä omaavasta naisesta
Tai aivan sama vaikka Jyvöskylässä olisi yksi nainen jonka tunnet jonka sukunimi alkaa koolla
Tai aivan yks paskan hailee vaikka Savossa killuttelis yksi tuntemasi etunimeltään K kirjaimella alkav
Siitä huolimatta että tunnet 1,5 miljoonan K alkuisen naisen joukosta vain 3 niin mahdollisuuksia sille että ei ole yksikään tuntemistasi on suurempi kuin se et ne ois - Anonyymi
Sä se vaan jaksat.
- Anonyymi
Ei liity mitenkään aloitukseen.
- Anonyymi
Sulla on kyllä lahjakas mielikuvitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on kyllä lahjakas mielikuvitus.
Kaikki tämän itä suomen mustasukkaisen pikku rouvan kirjoituksia täällä
Ei tarvi kun odottaa että se kysyy ”t yks... kirjain jota aloituks kaivataan”
Ja odottaa hetki et se vastaa itse omaan kysymykseen lyöden sen mustasukka alueensa
Ne on usein seuraavat
Itä suomi
Uusimaa
Ja eukon alueita
Savo
Kuopio
Kajaani
Kainuu
Vantaa
Jyväskylä
Oulu
Espoo
Pohjanmaa
Turku - Anonyymi
Itä-Suomi nyt liittyy kun sitä kysyttiin. Sinä vaan höpötät noita juttujas joka väliiin.
- Anonyymi
Voi voi. Aloitukseni viesti ainakin menee perille. Nämä vastaukset vaan voi jättää huomiotta. Hyvää yötä K-naiselle vielä kerran! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itä-Suomessa ollaan. Ap
Niin minäkin olen Itä-Suomesta :)
Terv. yksi K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terv. yksi KPohjois-Karjalasta niinkuin minäkin? Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terv. yksi KTiedän myös et Suvi K on Tonin exä ja siks toni yrittää väkisin tyrkyttää sitä kaikkiin kohtiin täällä
Kannattais tonin tulla todellisuuteen.
Exäs ei oo täällä sukulaisineen
Jannika saattaa olla ja muutama muu ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjois-Karjalasta niinkuin minäkin? Ap
Ei ole. Toni tuu jo todellisuuteen. Sä raukka oot niin kauan toivonu et exäs sukulaisineen täällä sinua kiusaa. Etsit ja etsit
Vaan olet hukkunu psykooseihis
Täällä on Jannika sukulaisineen ja muutamineen kavereineen mut se exäs. Se ei oo.
Turhaan nimeet vieraita väkisin exäkses kun ei ne oo. Eikä ne muutu väitellen
Ei mene karjalaan tää keksitty pelleilys
Eikä exäs oo tääällä koskaan ollukaan
Oot luullu väärin
- Anonyymi
Kovvoo karkuun vaan.
- Anonyymi
Tekis niin mieli lähteä perään. :)
- Anonyymi
Ei ole mitään sellaista hänen kanssaan ollut kuin hetken!! ja yhden kerran!!! ja olin erittäin päihtyneenä
- Anonyymi
Ei ole meistä kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole meistä kysymys.
Kenestä olet nyt mustasukkainen?? eikö me voida jutella IRL ja sinä saat päättää ne ystävät joiden kanssa en voi olla tekemisissä!!!!en halua että riidellään vaan vietetään kesää ja urheillaa ja syödään ja juodaan ja nussitaan
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760