pysähtyneisyyttä. Ei ole stabiilia täydellisyyden tilaa. Sama koskee ihmisen elämää, siinäkään ei ole pysähtyneisyyttä. Joskus haaveilin, että laitteisiin liittyvät tylsät uudistukset lakkaisivat. Varsinkin kun Rambo ei enää ole lukemassa käyttöohjeita. Mutta niin vaan läppäri meni mykäksi kun raahasin sen yhtä hommaa varten mökille. Voi olla, että vika on loppujen lopuksi hiiressä, joka on vanhempi kuin läppäri. Ei oikein kiinnosta tutkia asiaa kun pihan voikukat on pallerovaiheessa. Täytyy yrittää pärjätä tabletilla! Tälläisissä asioissa korvike käy laatuun. Sydämen asioissa ei niinkään, kun muut ei kiinnosta 😍
Luonnossa ei ole
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos asiat pysähtyisivät, eli tulisivat valmiiksi. Niin maailma loppuisi. Häviäisi pois.
Kauhea ajatus! Täytyy kuitenkin toivoa, että kehitys tapahtuisi positiiviseen suuntaan. Täytyy jättää ajatus kesken, kun mulla on liikettä koiran kanssa ja sitten vielä saunaan pesulle 🐝🌸🌷 eilen oli koirakin saunassa kun en voinut jättää rassukkaa yksin pelkäämään ukonilmaa. Hyvää yötä jos nyt joku tämän lukee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450