Miten menee Juhannus ???

Anonyymi

Yksinäinen.Miten sinulla sujuu Juhannuksen vietto ???

15

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kotosalla. Valvon myöhään. Kuuntelen linnun viserrystä ja täytyisi yrittää saada puutarhaa järjestykseen. Hyvin suurella todennäköisyydellä en puhu yhdenkään ihmisen kanssa koko juhannuksena, mutta semmosta se on joidenkin kohdalla.

• Anonyymi

Nautin siitä, että saan olla rauhassa.

Hyvää juhannusta kaikille!

• Anonyymi

Juhannusaatto töissä. Juhannuspäivän yritän saada kulumaan niin, että onnistuisin edes hetken nauttimaan keskikesästä ja hetkestä, unohtamaan yksinäisyyden, juhlimisen pakon ja suorittamisen. Ulkoilen koiran kanssa. Joo.

• Anonyymi

Yksin tulee oltua. Olisipa kavereita joiden kanssa viettää, mutta kun ei. Työkaveritkin kertoi kuinka aikovat omien kavereidensa kanssa mökeillensä mennä ja jne.

Ois mukavaa löytää jostain kavereita muutenkin. Ikää on yli 30v.

• Anonyymi

Mäki kaipaisin kavereita. Mulla ei ole ketää. Mistä olet?

• Anonyymi

Töissä. Onneksi on firma joka pitää minut hengissä. Työntekijät ovat lomalla. Minä teen näin öisin paperihommia ja päivällä olen "kentällä" Harmittaa kun ei ole tyttöystävää, kavereita tms joiden kanssa voisi viettää aikaa näin juhannuksena ja muutoinkin.
      Kunnollisen miehen joka ei ole komea on kovin vaikea löytää kumppania, sen olen huomannut.

Hyvää juhannusta kaikille.

• Anonyymi

Yksin menee tämäkin juhannus.
      Kyllä tähän alkaa jo tottua.
      Yksinäistä erakkoelämää 2010 toukokuusta alkaen.

• Anonyymi

täällä myös, yksin vietän, ei sen kummempaa, kuin kaikki muutkin päivät !! Yksin.

• Anonyymi

Pientähän tuo nyt on... yksin on juhannusta vietetty jo 1999 lähtien, kyllä tähän tottuu pikkuhiljaa.

• Anonyymi

Älkää sitten hukkuko juhannuksena.

• Anonyymi

Hmm... Suunnittelin meneväni Pihlajasaareen, siellä oli kyllä kokko peruttu.

Päivällä kävelin kuumassa vähän. Yritin hakea pakettiani, mutta kauppa oli jo mennyt kiinni. Kävin sitten toisessa kaupassa ostamassa ruokaa.

Tuon jälkeen olikin fyysisesti tosi uupunut olo. Vain makasin sohvalla eikä jaksanut nousta ylös.

Sain kenties lämpöuupumuksen. Monta päivää on sisälämpötila ollut yli 27 astetta.

Ajattelin vielä mennä myöhään kävelylle, mutta luettuani lämpöuupumuksesta, ajattelin, että on hyvä varmaan vain levätä.

Joten en tehnyt oikeastaan mitään juhannuksena.

• Anonyymi

8tta päivää jo viettäny juhannusta. En oo ulkona muuta käynyt kun alkossa kolme kertaa litran kossu per kerta ja kaupassa kerran. Ruoat on syömättä mutta ei paljoo ruoka maistu. Kuumakin täällä on mutta hankin viilentimen se auttaa. Nettipalstoilla ja juutubettajia kattonu. Tylsäähän tämä on ja epäterveellistä elämää.

• Anonyymi

Nyt lusittu jo 2/3.

• Anonyymi

Kävin aattoiltana puistossa istuskelemassa, otin mukaan kirjan ja muutaman kaljan. Paikalla oli paljon porukoita ja pariskuntia piknikillä. Minä olin tietenkin yksin. Mutta ilma oli hieno ja olihan se nyt kivempi istua puistossa, kuin hikisellä kämpälläni. No juhannuspäivä menikin sitten kotona dokaillessa, en jaksanut enää yrittääkään ihmisten ilmoille. Tänään ollut krapulapäivä, illemmalla vois yrittää tehdä pienen kävelylenkin.

• Anonyymi

3/3 lusittu.Yksinäinen juhannus.
      Puhuin vain yhden kerran naapurin kanssa muutaman sanan.
      Yksi viesti puhelimeen ei yhtään soittoa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45329
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      195
      10856
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9701
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8518
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3200
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2212
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      35
      1597
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1500
    Aihe