Miten menee Juhannus ???

Anonyymi

Yksinäinen.Miten sinulla sujuu Juhannuksen vietto ???

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kotosalla. Valvon myöhään. Kuuntelen linnun viserrystä ja täytyisi yrittää saada puutarhaa järjestykseen. Hyvin suurella todennäköisyydellä en puhu yhdenkään ihmisen kanssa koko juhannuksena, mutta semmosta se on joidenkin kohdalla.

• Anonyymi

Nautin siitä, että saan olla rauhassa.

Hyvää juhannusta kaikille!

• Anonyymi

Juhannusaatto töissä. Juhannuspäivän yritän saada kulumaan niin, että onnistuisin edes hetken nauttimaan keskikesästä ja hetkestä, unohtamaan yksinäisyyden, juhlimisen pakon ja suorittamisen. Ulkoilen koiran kanssa. Joo.

• Anonyymi

Yksin tulee oltua. Olisipa kavereita joiden kanssa viettää, mutta kun ei. Työkaveritkin kertoi kuinka aikovat omien kavereidensa kanssa mökeillensä mennä ja jne.

Ois mukavaa löytää jostain kavereita muutenkin. Ikää on yli 30v.

• Anonyymi

Mäki kaipaisin kavereita. Mulla ei ole ketää. Mistä olet?

• Anonyymi

Töissä. Onneksi on firma joka pitää minut hengissä. Työntekijät ovat lomalla. Minä teen näin öisin paperihommia ja päivällä olen "kentällä" Harmittaa kun ei ole tyttöystävää, kavereita tms joiden kanssa voisi viettää aikaa näin juhannuksena ja muutoinkin.
      Kunnollisen miehen joka ei ole komea on kovin vaikea löytää kumppania, sen olen huomannut.

Hyvää juhannusta kaikille.

• Anonyymi

Yksin menee tämäkin juhannus.
      Kyllä tähän alkaa jo tottua.
      Yksinäistä erakkoelämää 2010 toukokuusta alkaen.

• Anonyymi

täällä myös, yksin vietän, ei sen kummempaa, kuin kaikki muutkin päivät !! Yksin.

• Anonyymi

Pientähän tuo nyt on... yksin on juhannusta vietetty jo 1999 lähtien, kyllä tähän tottuu pikkuhiljaa.

• Anonyymi

Älkää sitten hukkuko juhannuksena.

• Anonyymi

Hmm... Suunnittelin meneväni Pihlajasaareen, siellä oli kyllä kokko peruttu.

Päivällä kävelin kuumassa vähän. Yritin hakea pakettiani, mutta kauppa oli jo mennyt kiinni. Kävin sitten toisessa kaupassa ostamassa ruokaa.

Tuon jälkeen olikin fyysisesti tosi uupunut olo. Vain makasin sohvalla eikä jaksanut nousta ylös.

Sain kenties lämpöuupumuksen. Monta päivää on sisälämpötila ollut yli 27 astetta.

Ajattelin vielä mennä myöhään kävelylle, mutta luettuani lämpöuupumuksesta, ajattelin, että on hyvä varmaan vain levätä.

Joten en tehnyt oikeastaan mitään juhannuksena.

• Anonyymi

8tta päivää jo viettäny juhannusta. En oo ulkona muuta käynyt kun alkossa kolme kertaa litran kossu per kerta ja kaupassa kerran. Ruoat on syömättä mutta ei paljoo ruoka maistu. Kuumakin täällä on mutta hankin viilentimen se auttaa. Nettipalstoilla ja juutubettajia kattonu. Tylsäähän tämä on ja epäterveellistä elämää.

• Anonyymi

Nyt lusittu jo 2/3.

• Anonyymi

Kävin aattoiltana puistossa istuskelemassa, otin mukaan kirjan ja muutaman kaljan. Paikalla oli paljon porukoita ja pariskuntia piknikillä. Minä olin tietenkin yksin. Mutta ilma oli hieno ja olihan se nyt kivempi istua puistossa, kuin hikisellä kämpälläni. No juhannuspäivä menikin sitten kotona dokaillessa, en jaksanut enää yrittääkään ihmisten ilmoille. Tänään ollut krapulapäivä, illemmalla vois yrittää tehdä pienen kävelylenkin.

• Anonyymi

3/3 lusittu.Yksinäinen juhannus.
      Puhuin vain yhden kerran naapurin kanssa muutaman sanan.
      Yksi viesti puhelimeen ei yhtään soittoa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8586
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3688
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1194
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      836
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      742
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe