onko 2.10 syntyneitä muita?
Vastaukset 10
- Jarmi
Oon syntynyt naistenklinikalla hesassa 2.10.63 klo 15:30
- olen
Kätilöopistolla 2.10.1977 klo 06.01
- olen
vaaka myös nousevalta merkiltäni.
Sitä ollaan niin vaakaa niin vakaa, hyvässä ja pahassa.
Mä olen kerran tavannut yhden 2.10. syntyneen, joten on tosi hauska huomata että meitä on enemmänkin, lokakuussa syntyneitä kun nyt yleensäkin tuntuu olevan hurjan vähän verrattuna muihin.
- NeNNi
tääl on yks (:
rauman aluesairaalas syntyny xD- 2.10.68
Hei
Rauman sairaalassa syntynyt minä vuonna?
Aika hauskaa, olen kaksi kertaa törmännyt samana päivänä ja vielä samana vuonnakin syntyneisíin. Toinen oli työkaverini, ja täytyy kyllä sanoa, että meistä ei olisi uskonut sitä... olemme niin erilaisia.
Olettekos huomanneet että koska 2.10 on valion nimipäivä niin olemme todellisia VALIOyksilöitä ;-) - Jarmi
2.10.68 kirjoitti:
Hei
Aika hauskaa, olen kaksi kertaa törmännyt samana päivänä ja vielä samana vuonnakin syntyneisíin. Toinen oli työkaverini, ja täytyy kyllä sanoa, että meistä ei olisi uskonut sitä... olemme niin erilaisia.
Olettekos huomanneet että koska 2.10 on valion nimipäivä niin olemme todellisia VALIOyksilöitä ;-)Olen todellakin huomannut olevani VALIOyksilö ja uskon, että kaikki muutkin samana päivänä syntyneet ovat.
Mutta olisi hauska tietää myös nousevat merkit. Itse olen kauris. Se muokkaa luonnetta aika paljon... - Nimetön
Jarmi kirjoitti:
Olen todellakin huomannut olevani VALIOyksilö ja uskon, että kaikki muutkin samana päivänä syntyneet ovat.
Mutta olisi hauska tietää myös nousevat merkit. Itse olen kauris. Se muokkaa luonnetta aika paljon...Moi
Olen kaksonen nousevalta, ja sen kyllä huomaa...
Muistatko elokuvan Amelia... ihan samanlainen koheltaja säheltäjä.
Mitä vuosikertaa olet? itse siis tähän kombinaatioon Apina... joka pitää muiden heittelystä kävyillä - 0210
Nimetön kirjoitti:
Moi
Olen kaksonen nousevalta, ja sen kyllä huomaa...
Muistatko elokuvan Amelia... ihan samanlainen koheltaja säheltäjä.
Mitä vuosikertaa olet? itse siis tähän kombinaatioon Apina... joka pitää muiden heittelystä kävyilläPäijät-Hämeen Keskus-sairaalassa 02.10 klo.14.50
- TTT (M)
2.10.68 kirjoitti:
Hei
Olettekos huomanneet että koska 2.10 on valion nimipäivä niin olemme todellisia VALIOyksilöitä ;-)kemin keskussairaalassa ~17.30
- Jari1020
Olen syntynyt Naistenklinikalla Sunnuntaina 2.10.1960 :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371483- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69926- 68733
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi250726PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37609
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33561Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7561- 39537