Missä summissa muilla heittelee Oy muotoisen yhden auton kirjanpito?
Itsellä viime kuukausi n. 280 vientiä, 380eur sis alv.
Ja suosituksia ok hintaisesta osaavasta firmasta?
Taksiyhtiön kirjanpito kk?
6
109
Vastaukset
- Anonyymi
alta 150 eur menee. Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että mitä nää " viennit" , joita on melkeen 10 kpl per päivä , ovat?
- Anonyymi
Paljolta kuulostaa, itsellä yhden auton tmi ja siinä kk-maksu 160e. Kuitteja 10-15 kpl kuussa ja tilitiedot suoraan pankista kirjanpitäjälle.
- Anonyymi
Jos kuitteja on alle 30 kpl niin Tmi kirjanpidon saa alle 100 €:lla, joten 160 € on myös paljon kuittimäärään nähden.
- Anonyymi
Tilille tulevat korttitilitykset on myös tapahtumia.
- Anonyymi
Itsellä myös TH välityksessä oy muotoinen yhden auton yhtiö. Tilipalvelu Ervalla on kiinteä kuukausihinta 118e. Muutenkin voi suositella heitä, 7 tuttua autoilijaa myös siellä ollaan kaikki todella tyytyväisiä palveluun, kenelläkään ollut koskaan mitään ongelmia verotuksen suhteen.
- Anonyymi
Kirjanpito on aika helppoa. Siihen menee kuukaudessa n. 1-2h kun itse tekee. Ja hinta 0,-€/kk. Ohjelman saa netistä ilmaiseksi. Hieman kyllä pitää opiskella asiaa, että kaikki menee oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724234Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o983675Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363379- 512920
- 402408
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182379Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222112- 231736
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141577Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331552