Nasalla on Kelly veljekset, molemmat astronautteja.
Joukossa on kolmas Kelly, mutta ei tietoa onko sukua.
Yksi Kelly vietti vuoden ISS:llä ja kirjoitti kirjan, johon mahtui koko elämäkerta.
Kelly on vesimies.
Kelly aloittaa siitä kun näki lapsena unen, että joku kertoi sille, että hän tulee lähtemään avaruuteen. Enneuni.
Tässä vaiheessa astronautismista unelmoivat voivat perua aikeensa tulla sellaiseksi, ellei olette nähneet enneunia.
Kelly on outo, koska ei ollut koskaan lapsena hyvä koulussa vaan päinvastoin.
Mutta havahtui yhden kirjan jälkeen teininä, mitä tahtoo.
Muu seikka Kellyn elämässä, että molemmat vanhemmat olivat poliiseja, myös äiti.
Kelly pyrkii laivastoon, josta spesialisoituu hävittäjälentäjäksi, josta spesialisoituu astronautiksi. Pitkä tie, mutta Kelly on erityislahjakas, hän näet tuntee elämänsä paremmaksi siellä, missä on vaikea kunnes tulee valituksi sinne, minne pyrkikin.
Vuosi avaruudessa on yksi pisimmistä aikoista avaruudessa.
Hän kuvaa tätä aikaa ja nykyistä perheelämänsä rehellisesti, suoraan, yksinkertaisesti, mikä oletan tulevan juuri sotilasuran pitkästä valikoidusta opiskelusta.
Ainakin ne jotka aiemmin suunnittelivat austronautin uraa, voivat jo tässä vaiheessa kun lukivat kirjan perua aikeensa tulla sellaisiksi.
Esimerkiksi Kelly on erittäin lahjakas sietämään lentokoneen G-painovoiman.
Kelly ei ole välkky, koska tekstikin vaikuttaa jopa tyhmältä, mutta ehkä NASA ei haekaan älykkäitä. Avaruudessa tällä hetkellä tarvitaan toisia ominaisuuksia kuten sietokyky,
Ja kun lukee astronautin päiväohjelman, niin tulee se viimeinen vaihe kieltäytyä astronautin ammatista ajoissa. ÄLÄ PYRI!!!
Ei riitä, että Kellyn perhe hajosi, Kelly sairastui eturauhaissyöpään, Kelly on koko ajan vaarassa kuolla onnettomuuteen, joita avaruushistoriassa on lukemattomia. Mutta Kelly on onnen Vesimies horoskoopissa, luonnollinen astronautti, niin hän selviää. Kuka ei ole Vesimies, mutta onneton liejussa rämpiä kuten minä - sen tajusin, niin hänen ei pidä neljännen kerran ruveta lentäjäksikään.
Ylimalkainen kirja arvostelu astronautin elämäkerta
Anonyymi
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078