Kuinka monta kertaa

Anonyymi

voi ehdottaa tapaamista toiselle ennenkuin pitää ymmärtää salaista koodikieltä ja poistua takavasemmalle? Olen alkanut epäilemään, että mua yritetään hiivuttaa pois mutta en haluaisi uskoa sitä.

Nim. sosiaaliset pelisäännöt hukassa

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eiköhän se pitäisi kerrasta tajuta. Ahdistavaa jos toinen vaan tyrkyttää eikä älyä mikä on ei.

• Anonyymi

No kun en älyä, jos ei sitä suoraan sanota. Siksi kysyin täältä jotain ohjesääntöä.
        Ap

• Anonyymi

Kyllä olisin ymmärtänyt ei jos olisit sanonut minulle kun alussa KIRJOITIN tänne???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä olisin ymmärtänyt ei jos olisit sanonut minulle kun alussa KIRJOITIN tänne???

Ei.

• Anonyymi

Riippuu tilanteesta? Jos ollut vaikka väärinkäsityksiä? En ainakaan suuttuisi, jos kysyttäisiin enemmän kuin kerran?

• Anonyymi

Ei ole ollut mitään väärinkäsityksiä.
        Ap

• Anonyymi

Mä oon jo luopunut toivosta että meillä olisi mitään sellaista!!se ei mitenkään ole mahdollista kun olemme erilaisia ihmisiä ja täysin eri näkemyksiä suhteesta!! joten en ikinä halua ketään suomalaista Jos kaikki ovat samanlaisia kuin sinä

• Anonyymi

Kyl muutaman kerran jälkeen toisen pitäis älytä ehdottaa, jos kiinnostaa.

• Anonyymi

Toisin sanoen mun olis pitäny arvata että haluatko olla tekemisissä minun kanssani??? miksi et sanonu silloin alussa!!

• Anonyymi

Niinhän sitä sanotaan, mutta en jotenkin vaan haluaisi uskoa että toinen haluaa lopettaa näin sanomatta mitään. Se tästä tekee monimutkaista.
        Ap

• Anonyymi

Mitä kautta olet ehdottanut tapaamisia?

• Anonyymi

Kasvotusten ja viestillä.
        Ap

• Anonyymi

Miksi naiset leikkivät miehen tunteilla?
      Ensin antavat kuvan että ovat kiinostuneita, sitten alkavatkon vältellä koko asiaa. Tekeydytään kiireiseksi, ei laiteta yhtään viestiä oma-aloitteisesti ym. Lapsellista touhua aikuiselta naiselta. Voisi sitten vain sanoa suoraan ettei kiinosta. Miksi jäädä roikkumaan?
      Munun on vaikea olla pelkkä kaveri, jonkun naisen kanssa jota kohtaan minulla on tunteita.

• Anonyymi

Ihan sama sukupuoleen katsomatta. Aina pitäisi sanoa jos ei kiinnosta enää olla tekemisissä.
        Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama sukupuoleen katsomatta. Aina pitäisi sanoa jos ei kiinnosta enää olla tekemisissä.
        Ap

Ärsyttää tuollaiset roikkujat jotka eivöt voi paljastaa tunteitaan :(

• Anonyymi

Ehkä tunteilla leikkiminen on vain sinun tulkintasi, ehkä hän ei tulkitse samoin? Jotkut naiset kokevat viestien laiton itsensä tyrkyttämiseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tunteilla leikkiminen on vain sinun tulkintasi, ehkä hän ei tulkitse samoin? Jotkut naiset kokevat viestien laiton itsensä tyrkyttämiseksi?

Kyllä suomalainen on outo otus!hyi helvetti mitä olen edes voinut rakastuu suomalaiseen naiseen!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18844
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      5805
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      5377
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      41
      5271
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      38
      5114
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      83
      5020
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4533
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4207
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3515
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3185
    Aihe