Tiedätkö kuka ikävöi sinua oikeasti?
Ei tarvitse vastata tähän, haluan sinun tietävän, etten ole unohtanut sinua.
Välillämme on esteitä, hakuaisin tavata sinut.
On kulunut liian paljon aikaa siitä kun viimeksi näimme. Vaikka et tuntisi samoin minua kohtaan, haluaisin silti tavata.
Tiedät kyllä miksi.
En pysty unohtamaan sinua, ajattelen sinua joka päivä.
Maria luetko tätä palstaa?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Maria on ilmeisesti etunimikö?
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
maria de la santa cruz rosalina agnelia rodriguez cuellar rene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
maria de la santa cruz rosalina agnelia rodriguez cuellar rene.
Vähän meni ohi :(
- Anonyymi
Hänen kanssaan toivon tapaavani. Ajankohtaa en vielä voi tietää...levollista yötä.
- Anonyymi
En tiedä edes sitä,että selviääkö meidän välillä yhtään mikään.
Puhuminen selvittäisi paljon,mutta ajankohdat menevät loppukesään...
- Anonyymi
Luen kyllä. Kyllä minä aika varma henkilöstä olen, en nyt satavarma kuitenkaan. Kyllähän meidän tän kaiken jälkeen pitäis tavata, ja tiedän miksi.
M- Anonyymi
Veikkaan että olet eri henkilö, mitä tarkoitan.
- Anonyymi
Toivottavasti olet hän, joka vatasit noin.
Aloittaja
- Anonyymi
🧚🌠🧡
Levollista yötä!!!- Anonyymi
Toivottavasti näit kauniita ja sydämenmuotoisia unia♥️
- Anonyymi
Oon satavarmasti hajalla omassa elämässäni nyt ja siitä syystä en hajota itseäni yhtään tämän enempää.
- Anonyymi
Ikävä kuulla jos oikeasti olet hän jota ajattelen.
En tiedä sinun vaikeuksistasi, koska et ole kertonut niistä minulle. Haluaisin halata sinua, silittää hiuksiasi ja sanoa: olet minulle tärkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750